Quake 4 er det godt
Fra : Hans

Dato : 30-11-05 07:10

Jadav!

Jeg har hentet demoen og spillet den, det ser godt ud!

Er resten af spillet også godt?
Er der mange baner?

Når man kigger på edbpriser så ligger prisen fra 330kr. og op efter, Bilka
tager hvis 480kr. er der forskellige udgaver, eller er det bare griskhed (c:

M.v.h.
Hans Nikolajsen

Fra : Peter T.

Dato : 30-11-05 23:16

Hans ristede følgende runer:

> Jadav!
>
> Jeg har hentet demoen og spillet den, det ser godt ud!
>
> Er resten af spillet også godt?

Det er ganske fint. Jeg savner dog at kunne have mere albuerum og
foretrække flere forskellige løsninger, end den stramme linie, som der er
lagt i spillet. Derudover er banerne for små og nemme, da fjenderne
trigges for forudsigeligt (der er ildkamp i vente bag ca. hver anden dør
man åbner).
Hvis du kunne lide half-life 2, så er Q4 en 100% HL2-klon, og så er det
sikkert noget for dig.

> Er der mange baner?

Ja. Men de er stadig ret korte.

--
Mom "Let’s show how you’ve learnt all the months of the year. Janu.."
Daughter "Ary!"

Fra : Casper Bang

Dato : 01-12-05 19:40

> Hvis du kunne lide half-life 2, så er Q4 en 100% HL2-klon, og så er det
> sikkert noget for dig.

Er der lige så mange gode quests (aka puzzles, opgaver) som i HL2?

Fra : Peter T.

Dato : 02-12-05 09:01

Casper Bang ristede følgende runer:

> Er der lige så mange gode quests (aka puzzles, opgaver) som i HL2?

Ja. Sådan cirka.

Fra : Christian TC

Dato : 02-12-05 22:29

"Peter T." <pinoc10@hotmail.GEBIScom> wrote in message
> Casper Bang ristede følgende runer:

> Ja. Sådan cirka.

Hej
Jeg synes ikke det er et særligt nyskabende spil. Jeg tror at hvis man har
spillet quake 3 eller noget lignende så kan man godt undvære quake 4. Det er
meget forudsigeligt. Dog er det rigtig flot grafisk. Senere i spillet for
man mulighed for at føre nogle forskellige maskiner/køretøjer. Men det er
som sagt meget forudsigeligt og opgaverne går efter en streng lige linie. De
opgaver der er i spillet er heller ikke særligt oprivende. En stor del af
underholdningsværdien ligger i Multiplayer efter min mening.

--
Mvh Christian TC
"Fluefiskeri er spild af tid, tænk på hvor små de er!"

Fra : Casper Bang

Dato : 02-12-05 22:37

> [...]
> linie. De opgaver der er i spillet er heller ikke særligt oprivende. En
> stor del af underholdningsværdien ligger i Multiplayer efter min mening.

Hmm, ok... tak.
Jeg tror jeg vendter lidt med at købe det så :)

Fra : preben nielsen

Dato : 02-12-05 22:50

"Christian TC" <christoffertheviking@yahoo.dk> skrev i en
meddelelse news:4390bcae$0$84037$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> Hej
> Jeg synes ikke det er et særligt nyskabende spil. Jeg tror at
> hvis man har spillet quake 3 eller noget lignende så kan man
> godt undvære quake 4. Det er

Øh..... Quake3 er et multiplayer spil ONLY

--
/\ preben nielsen
\/\ prel@post.tele.dk

Fra : Christian TC

Dato : 02-12-05 23:15

"preben nielsen" <prel@post.tele.dk> wrote in message

> "Christian TC" <christoffertheviking@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> Øh..... Quake3 er et multiplayer spil ONLY

Ah okay, jeg tænkte nok der var et eller andet Men det jeg vil sige med
det er at jeg synes det ligner alle de andre 3dshooter spil, så der er ikke
noget nyt i det. Men grafikken er meget flot, det skal siges.

Fra : Peter T.

Dato : 06-12-05 09:47

Hans ristede følgende runer:

> Jeg har hentet demoen og spillet den, det ser godt ud!

Hvis du er til de lidt mere åbne 3d-skydere, så kan jeg kun varmt anbefale
dig at købe Far Cry. De fleste af banerne er øer og du bestemmer selv
hvordan du vil løse missionerne (feks. rush eller snigetaktik osv.).

Fra : Anders

Dato : 06-12-05 16:15

Jeg har først lige fået hentet demoen, men ikke rigtig spillet det endnu.

Hvordan er spillet sammenlignet med Doom3? Hvordan med uhyggen? Doom3
fik jo virkelig en ud på yderkanten af stolen og fik sveden frem, når
man gik gennem de mørke gange og kun kunne høre lyden af monstre og
skrig Hvordan er Quake4 på det punkt?

Anders