Download nye radiohead numre her
Fra : Thomas Jespersen

Dato : 30-11-05 02:14

Fra : David Rasmussen

Dato : 30-11-05 09:02
Fra : Dopedog

Dato : 30-11-05 12:17
Fra : Steffen Sørensen

Dato : 30-11-05 13:06

"Dopedog" <dopedog1996SLETDETHER@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:438d8a2c$0$1798$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
>> http://ruleofthebone.blogspot.com/2005/11/new-radiohead-tracks-leak-on-net-and.html
>>

> Er det ikke ulovligt ... ?

Øhh, hvad er det der er ulovligt? At påstå at man har nogle sange som man
ikke har?

Steffen
--
Togo Lounge (c) by All Meens Inc.

Fra : Dopedog

Dato : 30-11-05 20:00

> Øhh, hvad er det der er ulovligt? At påstå at man har nogle sange som man
> ikke har?
>
> Steffen

Øh og hvordan skulle jeg vide det ? Jeg går da ud fra at det folk siger
passer.

Fra : Steffen Sørensen

Dato : 30-11-05 20:35

> Øh og hvordan skulle jeg vide det ? Jeg går da ud fra at det folk siger
> passer.

Og du tror så på alt du læser på internettet ?
Du kunne jo have trykket på linket inden du svarer på tråden, ikk :)
--
Togo Lounge (c) by All Meens Inc.

Fra : Dopedog

Dato : 30-11-05 23:55

> Og du tror så på alt du læser på internettet ?
> Du kunne jo have trykket på linket inden du svarer på tråden, ikk :)

Nøh det gør jeg nu ikke ... Men pop-rock som Radiohead er jo pissepopulært
(fatter ikke hvorfor dog!) så det skulle da ikke undre mig at deres nye
"tracks" var blevet leaket :)

Fra : David Rasmussen

Dato : 01-12-05 08:24

Dopedog wrote:

> Nøh det gør jeg nu ikke ... Men pop-rock som Radiohead er jo pissepopulært
> (fatter ikke hvorfor dog!) så det skulle da ikke undre mig at deres nye
> "tracks" var blevet leaket :)

Mange mennesker er lige så ensporede som dig (fatter ikke hvorfor dog!).

/David

Fra : Dopedog

Dato : 01-12-05 12:15

> Mange mennesker er lige så ensporede som dig (fatter ikke hvorfor dog!).

Så jeg er ensporet fordi jeg ikke lytter til klynke rock ? Yes ok

Fra : David Rasmussen

Dato : 06-12-05 19:54

Dopedog wrote:

> Så jeg er ensporet fordi jeg ikke lytter til klynke rock ? Yes ok

Næ, fordi du tilsyneladende (at dømme efter dine indlæg i denne gruppe)
lytter til metal. Jeg lytter også til metal, men sgu også mange andre
ting. Hvorfor være så genrefikseret? Er du 16 år og har et image-problem
eller...?

/David

Fra : David Rasmussen

Dato : 06-12-05 19:57

David Rasmussen wrote:

> Næ, fordi du tilsyneladende (at dømme efter dine indlæg i denne gruppe)

^^^ "KUN"

skulle der stå...

/David

Fra : Lars Stokholm

Dato : 06-12-05 20:33

On 2005-12-06, David Rasmussen <david.rasmussen@gmx.net> wrote:
> Er du 16 år og har et image-problem eller...?

Hvilken 16-årig har ikke det? :)

Fra : Henrik Sørensen

Dato : 30-11-05 18:02

Dopedog wrote:

> Er det ikke ulovligt ... ?

Tjoo at linke til noget der er leaked.. Jo..

--
Vh. Henrik Sørensen

Fra : Eivind

Dato : 30-11-05 19:15

>Tjoo at linke til noget der er leaked.. Jo..

du har tydeligvis ikke klikket på ovenstående link.

Fra : Dopedog

Dato : 30-11-05 20:00

> du har tydeligvis ikke klikket på ovenstående link.

Næ har jeg heller ikke. Hører ikke klynke pop-rock som Radiohead :)

Fra : Thomas Jespersen

Dato : 30-11-05 18:45

Bare for at alle er klar over det, det var en joke :)

--
Now Playing
Panic in Detroit - Christian Death

Fra : Peter Juhl

Dato : 01-12-05 21:41

Thomas Jespersen wrote:

> Bare for at alle er klar over det, det var en joke :)

Den nye video så ellers fed ud.