navn
Fra : Ole

Dato : 29-11-05 23:09

Hej. Nu ar jeg glemt navnet. I 1983 var der en popsangerinde der havde
nogle hits, hun gav koncert i DK, og alle der havde sat håret op med et
franskbrød, som hun selv havde, kom gratis ind til koncerten.

Er der nogle der kan huske hendes navn???

Hilsen Ole

Fra : Ukendt

Dato : 30-11-05 00:33

On Tue, 29 Nov 2005 22:09:27 GMT, Ole wrote:

> [...]
> franskbrød, som hun selv havde, kom gratis ind til koncerten.
>
> Er der nogle der kan huske hendes navn???

Er hun dansker, døjser eller nederlænding? Det kunne ligne Elisabeth
Gjerulff Nielsen at lave et sådant stunt

Og ja: Det var hende med Voxpop, og ja: Hun er søster til Peter A. G., og
ja: Hun er faktisk en gjæw pige
--
Venlig hilsen
Kurt Hansen

Fra : Ole

Dato : 30-11-05 20:37

Kurt Hansen <kurt-snabela-towle.dk> wrote in

> [...]
> Gjerulff Nielsen at lave et sådant stunt
>
> Og ja: Det var hende med Voxpop, og ja: Hun er søster til Peter A. G.,

Hov, jeg glemte at sige at hun vist kom fra Englang, og sang derfor på
engelsk. Hilsen Ole

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 30-11-05 22:30

Den 30-11-05 20.36 skrev Ole følgende:

> Hov, jeg glemte at sige at hun vist kom fra Englang, og sang derfor på
> engelsk. Hilsen Ole

Jeg tror, jeg ved hvem hun er, men jeg kan ikke huske navnet. Hun havde
et 60'er image med opsat hår og 60'er kjole, selvom hun var fremme først
i 80'erne.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Økonom Steffen Møller giver et bud på, hvordan internettet vil påvirke

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 30-11-05 22:43

Kim Ludvigsen skrev:

>Hun havde et 60'er image med opsat hår og 60'er kjole, selvom hun var
>fremme først i 80'erne.

Ka'ske det er Tracey Ullman

--
Ivan V. Klattrup
http://www.klattrup.dk

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 30-11-05 23:06

Den 30-11-05 22.42 skrev Ivan V. Klattrup følgende:

> Ka'ske det er Tracey Ullman

Nej (i hvert fald ikke, hvis det er hende, jeg tænker på).

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Tema med alt hvad det er nødvendigt at vide om nyhedsgrupperne.

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 01-12-05 01:02

Den 30-11-05 23.06 skrev Kim Ludvigsen følgende:

> Nej (i hvert fald ikke, hvis det er hende, jeg tænker på).

Hukommelsen er en sjov ting. Jeg har ikke interesseret mig for hendes
musik, og har vist heller ikke haft noget af den i sin tid. Alligevel
havde jeg navnet Mary Wilson til at køre rundt i hovedet. Google var
ikke den store hjælp, for der får man blot en masse sider med den
tidligere Supremes-sanger, og hende er det jo ikke.

Efter konsultation med et gammelt musikblad var den der. Mari Wilson.
Det er hende, jeg tænkte på, spørgsmålet er, om det også er hende Ole
tænkte på. Måske disse billeder kan hjælpe:
http://america.net/~davdmock/mari.htm

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Hjælp til begyndere og uøvede computer- og internetbrugere.

Fra : Ole

Dato : 01-12-05 22:21

> [...]
> Det er hende, jeg tænkte på, spørgsmålet er, om det også er hende Ole
> tænkte på. Måske disse billeder kan hjælpe:

Det er lige præcis hende jeg mener. Tusind tak for hjælpen, det er rart med
nogle kloge hoveder, når ens egen knold ikke vil.
Hilsen Ole