CS:S
Fra : sls\(2770\)

Dato : 29-11-05 18:58

Kan man få Counter Strike Source til at køre flydende på en 3.2 Ghz, 1GBram,
X800xt/256MB WinXP?

Syntes det hakker for meget i nærkamp, selvom jeg har sat de forskellige
grafikindstillinger ned..

// Sid

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 29-11-05 19:46

"sls(2770)" wrote
> Kan man få Counter Strike Source til at køre flydende på en 3.2 Ghz,
> 1GBram, X800xt/256MB WinXP?

Ok bestykning

> Syntes det hakker for meget i nærkamp, selvom jeg har sat de forskellige
> grafikindstillinger ned..

Hvilken opløsning?

Det kan være mange ting
Hvis du har noget AV kørende eller en printspooler der går amok så har du en
lousy oplevelse :)
Men ellers burde det spille med det meste på max?

- Peter

Fra : sls\(2770\)

Dato : 30-11-05 13:31

"Peter Lykkegaard" <plykkegaard@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> en lousy oplevelse :)
> Men ellers burde det spille med det meste på max?

Spiller i 1280*1024 da andre opløsninger ikke ser godt på min fladskærm...
Jeg har Norton Antivirus 2005 kørende, og kan prøve at slå den fra.
Hvordan finder jeg ud af om printspooleren er gået amok, hvad den så end er
for en?

// Sid

Fra : Arcana Dragon

Dato : 30-11-05 22:39

"sls\(2770\)" <sls@FJERNsol.dk> wrote in

> fladskærm... Jeg har Norton Antivirus 2005 kørende, og kan prøve at

Aha! Norton er en no(r)torisk ressourcetyv. Så der har du nok problemet.

--
Arcana Dragon of the -==(UDIC)==-
d++e++N++T+++Om-KAWML!34567'!S'!8!9!u+uC+uF+++uG-u

Fra : Peter [AGHL]

Dato : 30-11-05 13:38

sls(2770) wrote:

> Spiller i 1280*1024 da andre opløsninger ikke ser godt på min fladskærm...

XT800GT kan trække spillet i den opløsning (IIRC)

> Jeg har Norton Antivirus 2005 kørende, og kan prøve at slå den fra.
> Hvordan finder jeg ud af om printspooleren er gået amok, hvad den så end er
> for en?

Åbn Taskmanager (Ctrl-Esc) og se om der er services der tager CPU tid

- Peter

Fra : Frank K. Jensen

Dato : 30-11-05 22:27

"sls(2770)" <sls@FJERNsol.dk> skrev i en meddelelse
> Kan man få Counter Strike Source til at køre flydende på en 3.2 Ghz,
> 1GBram, X800xt/256MB WinXP?
>
> Syntes det hakker for meget i nærkamp, selvom jeg har sat de forskellige
> grafikindstillinger ned..

Det er sikkert din netopsætning den er gal med. Prøv at slå net_graph 3 til
og hold øje med fps, loss og choke.

mvh Frank