Gode quiz-spil?
Fra : Mark Jensen

Dato : 29-11-05 16:19

Mig og en kammerat har moret os lidt med et spil der var lavet ligesom
"Familie duellen", og er lidt interesseret i andre quizspil, for i
hvert fald 2 spillere.

Nogen der har nogle gode forslag til spil hvor man kan dyste med en
kammerat. Det behøver ikke være store grafiske spil, og det må gerne
være på engelsk.

Fra : Michael Friis

Dato : 29-11-05 22:51

Der er "The Guy Game"
Der skal man svare rigtigt på nogle spørgsmål, og så er der nogle piger der
viser babser i DVD kvalitet.
Det er for max 4 spillere.
Det er på engelsk, og kan ikke købes i butikkerne, da det er banned pga.
nøgenhed
Desværre fylder det 6.5 GB, så det tager noget tid at downloade.

Du kan finde det her: http://thepiratebay.org

Håber du kan bruge det til noget.

Michael