Rolling Stones til København igen-igen
Fra : Allan Krautwald

Dato : 29-11-05 15:26

Torsdag den 8. juni 2006 er der koncert med Rolling Stones i København.

Fra : Bruno

Dato : 29-11-05 15:38

Allan Krautwald wrote:
> Torsdag den 8. juni 2006 er der koncert med Rolling Stones i København.

Er det bare mig, men har de ikke passeret sidste holbarhedsdato.

Mvh

Bruno

Fra : Lars Rindsig

Dato : 29-11-05 16:35

Bruno wrote:

> Er det bare mig, men har de ikke passeret sidste holbarhedsdato.

Jo, det må man nok sige. De har vist ikke lavet noget ordenligt siden
Goats Head Soup, og det er et par og tredive år siden.

Lars

--
Hail Freedonia

Fra : Allan Krautwald

Dato : 29-11-05 17:01

"Lars Rindsig" <spam@bounce.bounce.bounce> skrev i en meddelelse

> Jo, det må man nok sige. De har vist ikke lavet noget ordenligt siden
> Goats Head Soup, og det er et par og tredive år siden.
>
> Lars

Goats Head soup er sgu da deres værste album

Fra : Lars Rindsig

Dato : 29-11-05 17:29

Allan Krautwald wrote:

> Goats Head soup er sgu da deres værste album

Undercover? Dirty Work? Steel Sheels?!

Lars

--
Hail Freedonia

Fra : Allan Krautwald

Dato : 29-11-05 17:38

> Undercover? Dirty Work? Steel Sheels?!
>
> Lars
>
> --
> Hail Freedonia

Ja Dirty Work var ikke god

Fra : Allan Krautwald

Dato : 29-11-05 17:00

"Bruno" <dont.use@this.address.ever> skrev i en meddelelse

> Er det bare mig, men har de ikke passeret sidste holbarhedsdato.
>
> Mvh
>
> Bruno

Ja det er bare dig

Fra : Brizz

Dato : 30-11-05 00:03

Bruno skrev:

> Er det bare mig, men har de ikke passeret sidste holbarhedsdato.

Så dem forleden i American Music Awards hvor der blev sendt live fra en
af deres koncerter. Damn hvor er de ringe!
Virker som om de spiller pga deres navn og intet andet.

--
Mvh Brian
--

Venimus Conglaciati Vicimus

Fra : Allan Krautwald

Dato : 30-11-05 08:43

"Brizz" <news@[FJERN]gronaerten[DETTE].dk> skrev i en meddelelse

> Så dem forleden i American Music Awards hvor der blev sendt live fra en
> af deres koncerter. Damn hvor er de ringe!
> Virker som om de spiller pga deres navn og intet andet.

Ja sådan tænkte jeg også engang jeg så en transmission af et enkelt nummer
fra en af deres koncerter i forbindelse med MTV awards...men det ændrer ikke
det faktum at de er et kanon liveband, der kan spille en vis legemsdel ud af
bukserne på de fleste.
Og det ændrer heller ikke på det faktum, at der stort set er konsensus om,
at deres nyeste album er deres bedste i mere end 25 år.

Fra : AJC

Dato : 30-11-05 10:04

"Allan Krautwald" <krautwald@yahoo.dk> wrote in

> [...]
> det ændrer ikke det faktum at de er et kanon liveband, der kan spille
> en vis legemsdel ud af bukserne på de fleste.

The Corrs er bedre. Det har Mick Jagger selv indrømmet.

Sakset fra en hjemmeside:

"The Corrs have performed on tour with musical acts U2, Celine Dion, and
the Rolling Stones. Mick Jagger has commented "They blew us, the Stones,
off our own stage"."

> Og det ændrer heller ikke på det faktum, at der stort set er konsensus
> om, at deres nyeste album er deres bedste i mere end 25 år.

Ja, det har jeg også hørt.

Fra : Kong Kent

Dato : 29-11-05 16:19

Allan Krautwald wrote:
> Torsdag den 8. juni 2006 er der koncert med Rolling Stones i København.

Link? Jeg tror ikke du skal være så skråsikker på, at det bliver i
Tjøwenhaun de spiller. Jeg har hørt en fugl synge om, at Jagger og co.
måske spiller koncerten et sted i Jylland...

mvh

Kent.

Fra : Holst

Dato : 29-11-05 16:45

Kong Kent wrote:

> Link? Jeg tror ikke du skal være så skråsikker på, at det bliver i
> Tjøwenhaun de spiller. Jeg har hørt en fugl synge om, at Jagger og co.
> måske spiller koncerten et sted i Jylland...

Det er ud over alle medier i dag, så prøv nogen som berlingske.dk,
ekstrabladet.dk, gaffa.dk, jp.dk, bt.dk og så videre. Du skal nok finde det.

Fra : Peter Juhl

Dato : 29-11-05 16:56

Holst wrote:

> Det er ud over alle medier i dag, så prøv nogen som berlingske.dk,
> ekstrabladet.dk, gaffa.dk, jp.dk, bt.dk og så videre. Du skal nok
> finde det.

Ifølge Gaffa er det sandsynligvis i Parken, hvilket er fedt fordi der
stadig findes folk derude, som ikke er blevet generet af billetlugen
endnu.

Fra : Allan Krautwald

Dato : 29-11-05 17:01

"Kong Kent" <notvalid@doh.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> Tjøwenhaun de spiller. Jeg har hørt en fugl synge om, at Jagger og co.
> måske spiller koncerten et sted i Jylland...

Rygtet siger København eller Herning...bor midt imellem

Fra : Holst

Dato : 29-11-05 17:09

Allan Krautwald wrote:

> Rygtet siger København eller Herning...bor midt imellem

Tourplanen skulle ifølge DR Midt & Vest i dag være offentliggjort, og
den inkluderer ét spillested i Danmark, nemlig i København. Gaffa gætter
så på, at det nok er Parken, og mon ikke de har ret.

<http://www.dr.dk/Regioner/Vest/Nyheder/Kultur/2005/11/29/125636.htm>

Fra : Allan Krautwald

Dato : 29-11-05 17:27

"Holst" <newsnov05@shelter.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> den inkluderer ét spillested i Danmark, nemlig i København. Gaffa gætter
> så på, at det nok er Parken, og mon ikke de har ret.

Sikkert...men henholder vi mig til
http://www.iorr.org/tour05/tour06.htm
hvor der står Herning eller København.

Fra : Holst

Dato : 29-11-05 17:49

Allan Krautwald wrote:

> Sikkert...men henholder vi mig til
> http://www.iorr.org/tour05/tour06.htm
> hvor der står Herning eller København.

Ved ikke, hvad iorr.org er, men kigger man på rollingstones.com står der
kun København ved den pågældende dato:

https://tickets.rollingstones.com/

Fra : Allan Krautwald

Dato : 29-11-05 18:13

> Ved ikke, hvad iorr.org er, men kigger man på rollingstones.com står der
> kun København ved den pågældende dato:
>
> https://tickets.rollingstones.com/

Ved det godt...og det er da også helt klart det bedste...der skal jo være
plads til en masse tilhørere

Fra : Martin

Dato : 29-11-05 19:46

"Allan Krautwald" <krautwald@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> Ved det godt...og det er da også helt klart det bedste...der skal jo være
> plads til en masse tilhørere

Så skal det da være i Herning, hvor der er plads til 75.000:

http://www.dr.dk/Regioner/Vest/Nyheder/Kultur/2005/11/14/160551.htm

Martin

Fra : Allan Krautwald

Dato : 29-11-05 22:02

"Martin" <martinFJERNlykke@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> "Allan Krautwald" <krautwald@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
>
> Så skal det da være i Herning, hvor der er plads til 75.000:

> [...]

Har de også stole til hovedparten af tilskuerne

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 01-12-05 16:25

"Allan Krautwald" <krautwald@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> Torsdag den 8. juni 2006 er der koncert med Rolling Stones i København.

_____

Jamen Alan dog. Du har inside-viden må man sandelig nok antyde svagt. Mick
selv vidste ikke hvilken by det blev, da han var i tv igår den 30. november.
Ved du mere interessant, Alan. hehe
Hvornår går "Kandis" i opløsning og hvornår får farmand en
hastighedsbøde?

Er du maneger???

Fra : Allan Krautwald

Dato : 01-12-05 22:25