Spørge-Søren Filippinerne Bonus Travel? 3~
Fra : SørenFisker

Dato : 29-11-05 09:45

Nu er jeg her igen vedr. sønnike som skal til Filippinerne i januar:

Jeg har fra en af gruppens venlige medlemmer fået anbefalet
Bonus Travel vedr. booking af billet. Så vidt jeg kan finde ud af,
kan man ikke booke direkte på deres hjemmeside www.bonustravel.dk,
de har heller ikke "e-mærket". Og det er selvf. mange penge sønnen skal
betale for en billet.
Det tidligere nævnte medlem har gode erfaringer med firmaets seriøsitet.

Er der nogen andre i gruppen, som har kommentarer om Bonus Travel - enten
af
positiv eller
negativ karakter?

Hilsen Søren

Fra : PA

Dato : 29-11-05 14:15

"SørenFisker" <vejlo@esenet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Er der nogen andre i gruppen, som har kommentarer om Bonus Travel - enten

Hvad med at rejse med C&C til 5900 kr m.2 dages hotel.

MVH Per

Fra : jubija@yahoo.dk

Dato : 29-11-05 15:24

On Tue, 29 Nov 2005 09:44:44 +0100, "SørenFisker" <vejlo@esenet.dk>
wrote:

> [...]
>
>Er der nogen andre i gruppen, som har kommentarer om Bonus Travel - enten

Ikke andet end at e-mærket er en gang fis, som ikke siger alverden om
firmaets troværdighed. Så blot fordi de mangler det, er der ingen
grund til at frygte noget.

Lars

Fra : Thomas VJ

Dato : 29-11-05 15:40

<jubija@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

<klip>
> Ikke andet end at e-mærket er en gang fis, som ikke siger alverden om
> firmaets troværdighed. Så blot fordi de mangler det, er der ingen
> grund til at frygte noget.

Helt enig. E-mærket tangerer stats-støttet ticket-clipping.

/Thomas

Fra : Thomas VJ

Dato : 29-11-05 15:43

> [...]
>
> Er der nogen andre i gruppen, som har kommentarer om Bonus Travel - enten

Jeg benytter dem til at tage mine dykker elever og kunder med til Mindoro.
Ingen problemer der.

Bestil via telefonen!

--
Mvh, Thomas VJ