Jeg mangler en udendørs stikkontakt.
Fra : Jacob Rungwald

Dato : 29-11-05 09:43

Hejsa

Jeg har idag en eksisterende udendørskontakt, altså tænd/sluk til
stikkontakt, denne kontakt har dog set bedre dage og jeg har derfor koblet
den fra, men jeg savner den ind i mellem, nu tænkte jeg jo at jeg bare lige
smuttede ned i den lokale og købte en ny, men de laves/findes ikke mere ?

Er der nogen der evt kan hjælpe mig med at finde en, eller kender til et
sted de sælger dem stadig, helst fra ny. Jeg orker ikek og skal til at banke
mursten ud og støbe nyt hus osv osv hvis man kan finde de gamle stadig.

Jeg smider et bare billeder i dk.binaer under subject "Mangler udendørs
stikkontakt"

På forhånd tak.

Jacob

P.S Fjern dyret i min email

Fra : *** Calle ***

Dato : 29-11-05 10:27

Jacob Rungwald wrote:
> [...]
> de gamle stadig.
> Jeg smider et bare billeder i dk.binaer under subject "Mangler

har din lokale elektriker ikke en liggende og flyde?

--
*** Calle ***

Fra : csm

Dato : 29-11-05 13:12

Den kontakt er udgået.
Du kan bruge en mellemplade (1017042704) og de nye Opus 74 kontakter
(1017043758)+(1017041161)

se www.lk.dk katalog

Fra : Andersen \(3650\)

Dato : 29-11-05 16:59

"csm" <skhdkhf@ldsjfj.dk> skrev i en meddelelse
> Den kontakt er udgået.
> Du kan bruge en mellemplade (1017042704) og de nye Opus 74 kontakter
> (1017043758)+(1017041161)
>
> se www.lk.dk katalog

Ellers er kræmmermarked/loppemarked løsningen.
Sædvanligvis ikke nye, men man kan godt finde
en som er så god som ny, hvis man er lidt om sig.

Fra : Jacob Rungwald

Dato : 29-11-05 17:41

"csm" <skhdkhf@ldsjfj.dk> skrev i en meddelelse
> Den kontakt er udgået.
> Du kan bruge en mellemplade (1017042704) og de nye Opus 74 kontakter
> (1017043758)+(1017041161)

Tak, men er de dele du skriver om godkendte til udendørs brug ?

Mvh
Jacob

Fra : csm

Dato : 30-11-05 09:03

ja de er godkendte til udendørs brug.

hvis du skal lede efter de udgået typer. Så hedder tyben plantangent.

Fra : *** Calle ***

Dato : 01-12-05 09:54

Jacob Rungwald wrote:

> Tak, men er de dele du skriver om godkendte til udendørs brug ?

jeps Opus erstatter de andre

--
*** Calle ***

Fra : Anders Majland

Dato : 01-12-05 11:43

> jeps Opus erstatter de andre

Der findes også billigere materiel til udendørs brug. Jeg har ikke målene på
de gamle plantangent men måske malmbergs (www.malmbergs.com) kan passes i
det eksiterende hul. Stikkontakt med afbryder koster ca 100 kroner hvor opus
er noget dyrere. Jeg mener at H.N. og jem&fix fører de samme.

Fra : Martin Larsen

Dato : 29-11-05 19:59

> [...]
> stadig.
>
> Jeg smider et bare billeder i dk.binaer under subject "Mangler udendørs

Hvor mange skal du bruge ???

Martin

Fra : Jacob Rungwald

Dato : 30-11-05 08:58