Brunch/Morgenmad i KBH
Fra : zcully

Dato : 28-11-05 23:42

Hej i Gruppen

Mig og kæresten står og skal til KBH i weekenden (vi kommer fra Århus) og
søger derfor et hyggeligt sted at få en lækker brunch/morgenmad lørdag og
søndag morgen/formiddag.

Er der nogen der kan anbefale nogle gode steder evt. steder der har en
website, så man kan lure lidt på menuen. Vil ikke være ringe hvis det er til
rimelige penge og evt. som buffet.

På forhånd tak.

/Zcully

Fra : Max

Dato : 29-11-05 00:01

Hej

> Mig og kæresten står og skal til KBH i weekenden (vi kommer fra Århus) og

Skal i ikke bo på hotel ?

Mvh Max

Fra : Bolette Nielsen

Dato : 28-11-05 23:59

> Mig og kæresten står og skal til KBH i weekenden (vi kommer fra Århus) og
> søger derfor et hyggeligt sted at få en lækker brunch/morgenmad lørdag og
> søndag morgen/formiddag.

Kong pedersen nær Frederiksberg rådhus laver en SUPER brunch til 129 kr,
hvor man kan spise al det man vil på kaffe, the, juice og bitter.
http://www.kongpedersen.dk/default.asp?side=688

Knus Bolette
www.bolettes.dk

Fra : Benedikte Brisson

Dato : 29-11-05 00:04

"zcully" <zcullyremovethis@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
og
> søger derfor et hyggeligt sted at få en lækker brunch/morgenmad lørdag

Det her er rigtig godt og rigtig brunch: http://www.aok.dk/profile/8689

Venlig hilsen Dikte

Fra : Peter Westh

Dato : 29-11-05 00:25

> [...]
>
> Er der nogen der kan anbefale nogle gode steder evt. steder der har en
> website, så man kan lure lidt på menuen. Vil ikke være ringe hvis det er

Nu afhænger det jo lidt af HVOR i København, I kommer til at opholde jer,
men et godt forslag ville være:

http://www.pussy-galore.dk/start.htm

Jeg kender faktisk ingen gode steder med brunch som buffet.

MVH

Peter

Fra : Gainsbourg

Dato : 29-11-05 07:16

Den ultimativt bedste brunch, får I på "Bastionen & Løven" på ved Voldene på
Christianshavn, der nok er Københavns p.t. mest populære brunchsted - og nok
allermest romantiske. http://www.bastionen-loven.dk/ Lokaliteterne er smukke
og brunchbuffet'en er bare super, super lækker med simpelthen ALT hvad
hjertet kan begære til en meget rimelig pris. Det er nemt at tage bussen
derud, hvis I ikke er i bil. Hvis I ER i bil, så beregn god tid til at finde
en parkeringsplads i området. Husk endelig at reservere bord, da søgningen
er meget stor (det kan gøres online).

God appetit!

Med venlig hilsen
Gainsbourg

Fra : Trisse

Dato : 29-11-05 09:23

Helt enig omkr. Bastionen og Løven - mit absolut yndligs sted. Jeg
tror bare ikke man kan få bord med så kort varsel...

Mvh.
Dawn

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 29-11-05 11:57

Den Mon, 28 Nov 2005 23:41:42 +0100, skrev zcully :

> Mig og kæresten står og skal til KBH i weekenden (vi kommer fra Århus) og
> søger derfor et hyggeligt sted at få en lækker brunch/morgenmad lørdag og
> søndag morgen/formiddag.

København er jo mange ting, så her er et bud på et godt brunchsted på
Amager:

Café Dolce Vita på Amagerbrogade 102 har en brunch buffet til under
100,- kr. Det fede ved deres brunchbuffet er at de faktisk ikke rigtig
har plads til den, så derfor er der ikke ret meget af hver af de mange
retter, og der fyldes derfor konstant op med friske varer.

Forskelligt brød, forskelligt frisk frugt, pølser, bacon, røræg,
pandekager, kartofler, tærter, hot wings, kødpålæg, oste, grøntsager,
te, kaffe, mælk, juice.

--
Kent Oldhøj