Lyd problemer i MOHAA spearhead
Fra : Mythos

Dato : 28-11-05 23:30

Hej i gruppen

Som skrevet i et tidligere indlæg, så har jeg købt MOHAA Warchest, det er de
3 "gamle" spil i MOHAA serien. Når jeg spiller Spearhead, så er der nogle
lyde der mangler, ikke i de to andre spil. Er der mon en patch jeg har
overset, eller hvad kan det være ?

Mythos

Fra : Mikael Schøler

Dato : 28-11-05 23:41

Mythos wrote:
> [...]
> 3 "gamle" spil i MOHAA serien. Når jeg spiller Spearhead, så er der nogle
> lyde der mangler, ikke i de to andre spil. Er der mon en patch jeg har

Spearhead er patchet til version 2.15. Hvis du har lagt custom maps ind,
så kan det være et af dem laver ged i det.

Fra : Mythos

Dato : 29-11-05 02:12

"Mikael Schøler" <mik_s@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Spearhead er patchet til version 2.15. Hvis du har lagt custom maps ind,
> så kan det være et af dem laver ged i det.

Ok, så er min patch ok, så må jeg i gang med at lede alle de pk3 filer
igennem for at finde synderen, der er mange

Mythos

Fra : Mikael Schøler

Dato : 29-11-05 08:02

Mythos wrote:
> "Mikael Schøler" <mik_s@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Ok, så er min patch ok, så må jeg i gang med at lede alle de pk3 filer
> igennem for at finde synderen, der er mange
>
> Mythos

Ofte hvis der ingen lyd er, kan du se i console præcis hvilken lyd det
er der mangler. Ofte er det rifler så vidt jeg har erfaret.

Jeg har selv oplevet det samme og jeg gjorde det at jeg fjernede alle
custom maps så der kun var originale pk3 tilbage. Derefter tog jeg 5
custom maps, lagde dem over i mappen, startede spillet op, startede et
multiplayerspil med de 5 maps i rotation og gennemgik dem simpelthen.
Den engelske riffel var problemet for mig dengang så det var et
spørgsmål om at vælge den, skyde og se om der var lyd

Det er en langsommelig proces og jeg endte da også med at finde en 7-8
maps der var noget galt med..

Mikael

Fra : Mythos

Dato : 29-11-05 15:32

> [...]
> at vælge den, skyde og se om der var lyd
>
> Det er en langsommelig proces og jeg endte da også med at finde en 7-8

Mit problem ligger i at jeg kan ikke høre væset og resten af lyden når man
kaster en røg-granat, og så kan jeg heller ikke høre mine skridt i gruset,
ellers skulle jeg mene alt andet er der. Du har nok ret i at det er et
map/pk3 fil den er gal med.

Kender du i øvrigt til en server hvor man kan bruge en masse forskellige
skins på ens figur ? Jeg har hentet en sådan samling, og der er mange ret
fede i mellem ?

Mythos

Fra : Mikael Schøler

Dato : 29-11-05 18:24

Mythos wrote:

> [...]
> skins på ens figur ? Jeg har hentet en sådan samling, og der er mange ret

Næ desværre ikke. Problemet med skins er at de kan benyttes til at snyde
med også, så jeg tror det bliver svært at finde en server der supporter det.

Jeg ved ihvertfald at vores egen ikke gør det.