Rudy begår selvmord
Fra : Åge Halldorsson

Dato : 28-11-05 20:58

SCHWEITZ HAR MISTET DERES UDGAVE AF "KELD OG HILDA"

Det lader til at Schweiz har mistet deres lands aller populæreste sangduo.
Det er "Vreni und Rudy" der er tale om. det er godt nok nogle dage siden,
men det er først nu man opdager det. Vreni sang alene i går aften i
"Superhitparaden der volksmusik" på ZDF.
Jeg undrede mig straks over at hun stod alene og sang. Det har jeg
aldrig set før. Efter sangen snøftede hun. efter sangen snøftede hun, under
et interwiew med Michael og Marianne Hun fik et lommetørklæde af Michael,
et han åbenbart havde til lejligheden. (Programmet er overtaget af Marianne
og Michael i stedet for Carolin Nebel).
Jeg undrede mig hvad ilen der var gang i, men fik vished på en af
Schweitz`s musik-informationssider på nettet.

RUDY ER DØD - BEGIK SELVMORD

Hilsen Åge

Her kan man læse mere. Er der en venlig sjæl der gider at oversætte de
vigtigste ting i artiklen angående hvorfor han begik selvmod. Altså bare et
resume på et par linier. Så kan andre interesserede også læse hvad det
drejer sig om.

http://www.blick.ch/showbiz/artikel20435

http://www.blick.ch/showbiz/artikel20330

Fra : Max

Dato : 28-11-05 21:27

Hej Åge

> RUDY ER DØD - BEGIK SELVMORD

Men du lever da heldigvis endnu, jeg var da lige ved at frygte
at du ikke var blandt os længre, velkommen tilbage.

Mvh Max

Fra : XXX

Dato : 28-11-05 22:51

"Max" <Max_Jens@post9.tele.dk.invalid> wrote in news:438b66bf$0$84027
$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk:

> Hej Åge

> Men du lever da heldigvis endnu, jeg var da lige ved at frygte
> at du ikke var blandt os længre, velkommen tilbage.

Hørt!
Uden Åge ville den her gruppe være et meget fattigere sted.

Fra : Bruno

Dato : 28-11-05 23:03

Åge Halldorsson wrote:
> [...]
> resume på et par linier. Så kan andre interesserede også læse hvad det

Der er intet i artiklerne om hvorfor.

Der står hovedsagelig lidt biografi, at fans sørger, at man ikke skal
være bekymret for Vreni og at familien vil holde begravelsen privat.

Mvh

Bruno

Fra : Non-Desperado

Dato : 28-11-05 23:34

"Åge Halldorsson" <aa.hfjern@detsomstårherpost.tele.dk> skrev:

>SCHWEITZ HAR MISTET DERES UDGAVE AF "KELD OG HILDA"

Bare Keld ville gøre det samme...

> [...]

>resume på et par linier. Så kan andre interesserede også læse hvad det

Han var vel træt af schlagermusik...

--
Non-Desperado
Hyundai Getz 1,3 GL

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 29-11-05 16:18

"Non-Desperado" <dsl83452fjernaltmellemtotalletogsnabelaet@vip.cybercity.dk>
skrev i en meddelelse news:ic1no15fl3c8n2bre03ne33olu4jabl92d@4ax.com...

> Han var vel træt af schlagermusik...

______

NÅ!. Så vil jeg vil jeg dævleme godt nok sige, at der er mange
pop-rock.musikere som i den grad har grund til at begå masse-selvmord. Over
deres egen musik.

Hilsen Åge