Andet multimedie
bentjuul 3670
InDesign library - flere brugere..?
Fra : .°o.O Thomas O.o°.

Dato : 28-11-05 16:27

Er det muligt at lave et library i InDesign som der er flere der kan bruge
samtidigt?

--
MVH Thomas
http://www.pudekamp.dk - live webcam

Fra : Martin Helbo

Dato : 29-11-05 10:37

..°o.O Thomas O.o°. wrote:
> Er det muligt at lave et library i InDesign som der er flere der kan bruge
> samtidigt?

I InDesign hjælp (CS 1) står der, at man kan dele et library mellem
flere brugere, men der er kun én der kan have det åbent ad gangen.

/Martn Helbo
www.thedude.dk

Fra : .°o.O Thomas O.o°.

Dato : 29-11-05 13:30

"Martin Helbo" <helbo@FJERNthedude.dk> skrev i en meddelelse
> I InDesign hjælp (CS 1) står der, at man kan dele et library mellem
> flere brugere, men der er kun én der kan have det åbent ad gangen.

Ja det er ligesom alle andre filer, men jeg ville gerne have at flere kunne
bruge samme fil samtidigt, så man ikke skulle opdatere og synkronosere flere
filer hele tiden.