stering og rabat på flyrerjser inat kl 24 ~
Fra : Thomas Pedersen

Dato : 28-11-05 15:50

nået lige at hører det sidste af et program i radioen.
hvor de siger at der er mange tilbud inat kl 24.
pga af lav sasong ???
nogle der hørte det eller kender nået til det ????
måske hvad for nolge turer det hva ??

Thomas

Fra : Morten S Hansen

Dato : 28-11-05 16:49

Tjek evt. politiken.dk

/morten

Fra : Thomas Pedersen

Dato : 28-11-05 17:02

så må jeg heller værer klar til at tage til prag.

Thomas

Fra : Emil Jensen [2100]

Dato : 28-11-05 18:58
Fra : Morten Wartou

Dato : 30-11-05 12:35

Thomas Pedersen wrote:
> [...]
> hvor de siger at der er mange tilbud inat kl 24.
> pga af lav sasong ???
> nogle der hørte det eller kender nået til det ????

Det er forskellige ture - jeg har fået en billet til Cairo på tirsdag og 11
dage frem, for 492,- inkl. skatter/afgifter. Prisen for udrejsen er 20,-,
hjemrejsen koster 128,- (det lader til at der ikke er nogle hjemrejsepriser
under 128,-), resten er skatter/afgifter.

En tur til Egypten som koster mindre end en togtur København-Århus t/r... :)

--
Med venlig hilsen,

Morten Wartou

Fra : Kristian

Dato : 01-12-05 00:40

"Morten Wartou" <morten_removethistoavoidgettingtrashed@wartou.dk>
wrote:

> [...]
>under 128,-), resten er skatter/afgifter.
>
>En tur til Egypten som koster mindre end en togtur København-Århus t/r... :)

492 kr lader til at være standardprisen for returbilletterne - det er
i hvert fald , hvad jeg har givet for henholdsvis Berlin og Athen
--
Kristian