Højsæson
Fra : Bjarne K.

Dato : 28-11-05 14:19

Er der nogen der lige har styr på hvornår på året billet priserne er
billigst til den sydlige halvkugle.(sydamerika).

Med venlig hilsen

Bjarne K.

Fra : Bjarne K.

Dato : 28-11-05 14:32

"Bjarne K." <nein@nej.no> wrote in message
> Er der nogen der lige har styr på hvornår på året billet priserne er
> billigst til den sydlige halvkugle.(sydamerika).
>

> Med venlig hilsen
>
> Bjarne K.

Emne burde vel have været lavsæson tsk tsk tsk

Fra : Kristian

Dato : 29-11-05 00:40

"Bjarne K." <nein@nej.no> wrote:

>Er der nogen der lige har styr på hvornår på året billet priserne er
>billigst til den sydlige halvkugle.(sydamerika).
>

>Med venlig hilsen
>
>Bjarne K.

Du kan altid lege lidt med datoerne på f.ex www.flybillet.dk , og
se hvad der byder sig.
--
Kristian

Fra : Bjarne K.

Dato : 29-11-05 01:58

"Kristian" <stretch234@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> Du kan altid lege lidt med datoerne på f.ex www.flybillet.dk , og
> se hvad der byder sig.
> --
> Kristian

Det var faktisk det jeg skulle bruge nogle ca. tidspunkter til. Har fundet
ud af at prisen falder igen omkring feb. eller marts, men det ville være
rart at vide hvornår sådan ca. på året priserne er helt i bund.

Med venlig hilsen

Bjarne K.

Fra : Pernille og Kennet F~

Dato : 29-11-05 10:57

> Det var faktisk det jeg skulle bruge nogle ca. tidspunkter til. Har fundet
> ud af at prisen falder igen omkring feb. eller marts, men det ville være
> rart at vide hvornår sådan ca. på året priserne er helt i bund.

Prøv at kontakte et rejsebureau (Jysk, Killroy eller Wasteel). De kan
fortælle dig, hvornår det er billigt. Så kan du altid tjekke seat24 eller
flybillet for at se, om du evt. kan gøre det billigere.

Kennet
--
www.pernille-kennet.dk
.... stedet med de mange rejsebeskrivelser