Elta ismaskine
Fra : Ursula

Dato : 28-11-05 12:07

Jeg har købt en ismaskine på Qxl, men brugsanvisningen er på et utal af
sprog...polsk, tyrkisk også engelsk...men ikke dansk.
Er der nogen der kender Elta ismaskinen? Og har i nogle gode steder på
nettet med opskrifter til is i sådan en maskine?

Jeg har søgt efter brugsanvisningen på google, men synes ikke der kom noget
frem.

Takker

Fra : nana sørensen

Dato : 28-11-05 23:22

"Ursula" <email@ornot.dk> wrote in message
> [...]
> nettet med opskrifter til is i sådan en maskine?
>
> Jeg har søgt efter brugsanvisningen på google, men synes ikke der kom

jeg kan ikke hjælpe dig med det meste, men lige et tip. De der æsker med
frugtgrød, dem som indeholder et par sølvfarvede poser med frugtgrød, de er
bare vildt gode til sorbetis. en lille smule sukker i, hæld det i maskinen.
Mmm...

Fra : Ursula

Dato : 29-11-05 14:20

"nana sørensen" <nanatorsk@phobia.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> frugtgrød, dem som indeholder et par sølvfarvede poser med frugtgrød, de
> er bare vildt gode til sorbetis. en lille smule sukker i, hæld det i

Tak for det gode råd, det skal helt sikkert prøves.

Jeg har stavet mig igennem den engelse og tyske brugsanvisning, så nu tror
jeg nok jeg kan finde ud af det. + Jeg har fundet en hp med opskrifter på
is, sorbet osv til "maskine-is", så nu er det bare med at komme igang.

Fra : Padre

Dato : 29-11-05 17:54

"Jeg MÅTTE bare
kommentere din udlægning af nordjyder. Vi er altså ikke fra en anden planet"

Jo i er så

--
Padre

Fra : Ursula

Dato : 30-11-05 09:33

"Padre" <spirito_santo@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> "Jeg MÅTTE bare
> kommentere din udlægning af nordjyder. Vi er altså ikke fra en anden
> [...]

HMMMMMM....*GGG*

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 08-12-05 16:14

[Ursula | Mon, 28 Nov 2005 12:06:52 +0100]

>Jeg har søgt efter brugsanvisningen på google, men synes ikke der kom noget
>frem.

Kan ikke komme med brugsanvisning - ismaskiner er jo ret forskellige
(kynisk: der er de "rigtige" med indbygget fryser og de "forkerte" med
frostelement tul fryseren :)

Men hér er massere af gode opskrifter: http://www.ismaskinen.dk/

Mvh René
www.rene.hjorth.com