Must-sees på Malta
Fra : kews

Dato : 28-11-05 12:01

Hej gruppe,

Vi overvejer en ferie til Malta til sommer med masser af dejlig dykning.
Derfor ville jeg lige høre om der er nogle der har nogle must-sees
dykkersteder på enten Malta eller Gozo?

/kews

Fra : AK

Dato : 28-11-05 19:28

Hej,

Der er rigtig mange gode dyk på Malta. Afhængig af hvordan du er
certificeret
Um-el-Faroud, er et rigtig fedt vrag som ligger mellem 26 og 36m stort
vrag med meget at se, og gode penetrerings muligheder.

HMS Stubborn, er en ubåd som ligger mellem 53m og 56m perfekt dyk,
passer godt til en 20-25min bundtid.

Der er mange fede caven dives på Gozo, et af de bedste er the indland
sea, hvis i har luft nok, er det muligt at nå en 2-3 grotter på det
ene dyk, dybde ( dykkes på ca 25m-30m kan dykkes på 70m )

Der er rigeligt med muligheder på Malta, ligegyldigt om man vil dykke
vrag natur eller grotter.
Tag eventuelt kontakt med dive deep blue (http://www.divedeepblue.com/
), de er meget professionelle og dygtige.

God tur

Anders Knudsen

Fra : Mr. T

Dato : 02-12-05 15:00

Hei..

Jeg hr ca 30 dykk på Malta og Gozo. Um el Faroud er bra, men Blenheim bomber
er nok enda bedre. På Malta kan man også dykke i en Tunfisk farm - meget
spesiell opplevelse. Gozo bør også besøkes, mange bra dykk der.

Terje.

Fra : Morten Majholm

Dato : 09-12-05 22:09

Hvis det er under vandoverfladen så vil jeg tillade mig at kalde det
"must-sea's"

venlig hilsen
Morten

Fra : Morten Majholm

Dato : 12-12-05 22:03

Er den her gruppe ikke om dykning ?

I så fald må der vel være tale om "Must-seas på Malta" ..... eller ?