Chilisnaps igen
Fra : Benedikte Brisson

Dato : 27-11-05 22:52

I dag har jeg omhældt min chilisnaps (et par apache-chilier og skallen af
en
citron sat på vodka) efter 14 dages trækketid. Jeg prøvesmagte - og jeg
sku
hilse og sige, den er stææææææææææærk!

Venlig hilsen Dikte (med flammer ud af halsen)

Fra : Kim Schulz

Dato : 27-11-05 22:58

On Sun, 27 Nov 2005 22:52:00 +0100
"Benedikte Brisson" <nixenbixen@invalid.dk> wrote:

> [...]
> jeg sku
> hilse og sige, den er stææææææææææærk!
>
> Venlig hilsen Dikte (med flammer ud af halsen)

yeps, Chilismagen kan virkelig forplante sig ud i vodkaen og det giver
en fantastisk brændende effekt i munden.

Fra : Thomas Hansen

Dato : 29-11-05 19:09

> [...]

> sku
> hilse og sige, den er stææææææææææærk!
>
> Venlig hilsen Dikte (med flammer ud af halsen)

Hej
Hvis den er for stærk så giv den lidt mere vodka og en lille sjat sukker
eller honning.

/Thomas
--
"jeg blev perfekt da jeg stoppede med at overdrive"

Fra : Benedikte Brisson

Dato : 29-11-05 22:04

"Thomas Hansen" <thomas.hansenGORILLA@lite.dk> skrev i en meddelelse
news.s00kommvuxvtjp@sprinter...

> Hej
> Hvis den er for stærk så giv den lidt mere vodka og en lille sjat sukker
> eller honning.

Tak for rådet, det skal da bestemt prøves.

Venlig hilsen Dikte