Hejsa...
Fra : Rene Juulsgård

Dato : 27-11-05 21:40

Matrix Path of Nero er det noget ved? Grafikken er den ok? Skriv endelig
hvis du har prøvet spillet.

Fra : Mythos

Dato : 27-11-05 23:07

"Rene Juulsgård" <julli@tele2adsl.dk> skrev i en meddelelse
> Matrix Path of Nero er det noget ved? Grafikken er den ok? Skriv endelig
> hvis du har prøvet spillet.

Hvis du nu søger på google, så vil du finde som noget af det første et sted
hvor der ligger trailer og screenshot på en dansk side, så kan du med egne
øjne bedømme om det er noget.

Mythos

Fra : GB

Dato : 29-11-05 20:26

"Rene Juulsgård" <julli@tele2adsl.dk> wrote in news:eQoif.402$Wn1.163
@news.get2net.dk:

> Matrix Path of Nero er det noget ved? Grafikken er den ok? Skriv endelig
> hvis du har prøvet spillet.

Hedder han ikke Neo? Det gjorde han da sidst jeg så filmen...

GB

Fra : Rene Juulsgård

Dato : 30-11-05 16:37

Jo det er mig der klokker i det...

Fra : GB

Dato : 30-11-05 22:10

"Rene Juulsgård" <no@spam.dk> wrote in news:UGjjf.53$1f6.34
@news.get2net.dk:

> Jo det er mig der klokker i det...

Jaja, sådan var det ikke ment...

GB

Fra : Anders Albrechtsen

Dato : 01-12-05 02:34

"Rene Juulsgård" <julli@tele2adsl.dk> wrote in message
> Matrix Path of Nero er det noget ved? Grafikken er den ok? Skriv endelig
> hvis du har prøvet spillet.

Jeg har prøvet PC versionen, og afinstallerede ret hurtigt spillet. For det
første optager installationen over 5 GB på harddisken, hvilket er helt
uhørt. For det andet er der flere irritationsmomenter af teknisk art på den
grafiske front. Mere konkret hentyder jeg til, at grafikken bærer stærkt
præg af at være konverteret fra konsol til PC for at udvikleren lige kunne
skumme fløden en ektra gang. Polygontallet er lavt og det generelle visuelle
indtryk er meget middelmådigt efter nutidens PC standard. Ganske vist
understøtter spillet Shader Model 3.0, når man sætter grafikdetaljerne på
max, men det er svært at få øje på. Frameraten er også låst på 30 billeder
per sekund, hvilket ikke giver helt flydende grafik, hvis man bruger en
almindelig (interlaced) billedrørsskærm. Endelig lider spillet af en del
clipping issues (bl.a. polygonfejl). Gameplayet er heller ikke noget at råbe
hurra for, selvom kampsystemet er ganske godt skruet sammen. Personligt fik
jeg efter et stykke tid egentlig mere lyst til at sætte den første Matrix
film i DVD'en og tage en slapper foran tossekassen, fremfor at spille
spillet til ende.

Hermed er mine indtryk videregået. Håber du kan bruge dem til noget
---
Mvh
Anders