Læger ska da ikke ha sexforbud(Ventegodt-E~
Fra : Bo Warming

Dato : 27-11-05 17:47

Den meget nytænkende og psykosomatik og intutioins mindede
praktiserende læge, Søren Ventegodt, udstilles som sexmonster i EB
idag fordi han befamlede en patient evt flere.
Men loven forbyder kun samleje, og det har han kun haft med patienter
der var færdig med at konsultere ham.
Det faktum at kvinder der opsøger ham, og så går til en anden
behandler, går tilbage til ham igen, viser at han er ukritisabel.
Nævenyttige udenforstående bør ikke blande sig.
Kvinden der vendte tilbage er sin egen lykkes smed.
Tilsvarende bør man aldrig straffe når pigen har glemt at sige NEJ,
men bagefter kalder det voldtægt.
Den sexglade Tønde-pige have lov at blive hos sin far, der utvivlsomt
er en perfekt far, hvorimod moderen , der var prostitueret, ikke gad
barnet og forsvandt væk - indtil hun kunne komme i medierne ved at
hetze mod sin ez, som hendes datter forsvarer..
At man nu lader børneprofessionelle få pigen i pleje, er langt mere
uetisk end noget faderen har gjort.
Pasning hos folk, der motiveres af penge og ideologi, er næsten aldrig
så godt som familielivets ægte kærlighed.
Blev Clinton en dårligere præsident ved at han var udenomsægteskabelig
erotisk aktiv? Måske Ventegods kærtegn overgår alle piller i
helbredende virkning
B Warming BjelkesAlle 46 Nørrebro

Fra : Ninurta

Dato : 27-11-05 23:53

> Den meget nytænkende og psykosomatik og intutioins mindede praktiserende
> læge, Søren Ventegodt, udstilles som sexmonster i EB idag fordi han
> befamlede en patient evt flere.

Ventegodt er en kvaksalver og et fjols af den særlige type, der på grund af
iver og flid kan komme igennem en akademisk uddannelse med gode resultater,
men uden nogensinde at tilegne sig den kritiske tænkning, der er grundlaget
for videnskaben. Bare det, at han kan kalde Freuds og Jungs psykologi (som
han ikke er uddannet i) for gennemprøvede videnskabelige discipliner
diskvaliferer manden lige på stedet. Det kan godt være den aktuelle sexsag
er usaglig, men i tilfældet Ventegodt helliger målet efter min mening
midlet.

/N

Fra : sdsf

Dato : 28-11-05 00:10

Ninurta skrev:

> [...]
> diskvaliferer manden lige på stedet. Det kan godt være den aktuelle sexsag
> er usaglig, men i tilfældet Ventegodt helliger målet efter min mening

Det er rigtig fint at de har filmet ham med skjult kamera og lagt
det på deres hejmmeside!

Fra : GB

Dato : 28-11-05 00:23

sdsf <sdsf@her.der.dk> wrote in news:438A3CC9.2010409@her.der.dk:

> Det er rigtig fint at de har filmet ham med skjult kamera og lagt
> det på deres hejmmeside!

Jeg sad en dag på skadestuen på Amager Hospital, fordi jeg havde snittet
mig i tommelfingeren i en brandert, hvor jeg havde fået en ægte
kommunistisk Havana-cigar, og min ulovlige Løwen-messer (7.3 cm.) var så
skarp, at jeg blødte som en stukken halal-gris. Der lå nogle af Søren
Ventegodt's pjecer i ugeavis-format med alt muligt fisse- og kusse-
materiale, og jeg hevendte mig selvfølgelig straks til vagthavende
sygeplejerske og beklagede mig over det, da jeg ikke mener, at den slags
hører hjemme på en skadestue.

Tryksagerne var tydeligvis heller ikke distribueret af sundhedsvæsenet i
København, og jeg bliver altså ikke let forarget, men blade med fisse-
slikkeri og lignende hører altså ikke til på en skadestue.

GB

Fra : Tony

Dato : 28-11-05 00:52

"GB" <nospam@nospam.invalid> skrev i en meddelelse

> [...]
> København, og jeg bliver altså ikke let forarget, men blade med fisse-
> slikkeri og lignende hører altså ikke til på en skadestue.

hører det så hjemme på gynækologisk afd. ?

Tony

Fra : GB

Dato : 28-11-05 01:09

"Tony" <tony@carpediem.dk> wrote in news:438a46d4$0$11055$14726298
@news.sunsite.dk:

> hører det så hjemme på gynækologisk afd. ?

Nej, ej heller på obstrektisk. Yt...

GB

Fra : Bæ9

Dato : 28-11-05 08:30

Tony wrote:
> "GB" <nospam@nospam.invalid> skrev i en meddelelse

> hører det så hjemme på gynækologisk afd. ?
>
> Tony

ja - det er noget sludder det der sex-terapu. Tæænk dog på alle fyrene.
De spiller og de spiller og hvad sker der? Tennisalbue er had de får

--

Bæ9
-----------

!

Fra : Non-Desperado

Dato : 28-11-05 11:05

> [...]

>København, og jeg bliver altså ikke let forarget, men blade med fisse-
>slikkeri og lignende hører altså ikke til på en skadestue.

Men det fik dig til at glemme din finger for et stykke tid, eller
hur ?

--
Non-Desperado
Hyundai Getz 1,3 GL

Fra : GB

Dato : 28-11-05 00:21

"Ninurta" <ninurta@email.dk> wrote in

> [...]

København, og jeg bliver altså ikke let forarget, men blade med fisse-
slikkeri og lignende hører altså ikke til på en skadestue.

Manden må jo være totalt skudt i hovedet.

GB

Fra : Brian Olesen

Dato : 28-11-05 01:59

Hej

> [...]
> slikkeri og lignende hører altså ikke til på en skadestue.
>
> Manden må jo være totalt skudt i hovedet.

Hvem af dem? *gg*

Mvh. Brian

Fra : Bo Warming

Dato : 28-11-05 05:14

"Ninurta" <ninurta@email.dk> wrote in message

> [...]
> på stedet. Det kan godt være den aktuelle sexsag er usaglig, men i
> tilfældet Ventegodt helliger målet efter min mening midlet.

En cand.med der af det offentlige er tildelt autorisation til at være
praktiserende læge, bliver ikke "diskvalificeret" - som du skriver -
af at udtrykke sig forkert eller misforståeligt om Freud og Jung.
EB har ytringsfrihed til at tilsværte ham,m/u skjult båndoptagelse.
Ventegodt har ret til at distribuere tryksager og skadestuen ku har
sagt nej, men er ikke ansvarlig for fremlagte foldere fra en
autoriseret læge - uanset om snerper mener de er for sexfrigjorte.
Skønt EB angriber vildt og perfidt , indrømmer de at folk med
problemer vender tilbage til Ventegodt efter at have søgt andre
behandlere.
Hvorfor kan I ikke have respekt for at disse hårdt plagede patienter
ved bedre end du, hvad er til gavn vedr DERES problem?

Læger forenkler alt til kemi og fysik og er bestukne af
medicinalindustrien,dog ikke Ventegodt, der vover klog nytænkning om
psykosomatik. INTET KAN BEVISES vedr behandling, som ikke er en eksakt
videnskab.
Dobbeltblindtests viser kun at den og den pille har den og den
korttidsvirkning på de og de symptomer - men den tilgrundliggende
sygdom bliver måske værre af al "læge-narko"
Godt at vi har et liberalt sundhedssystem - gør det bedre ved at
privatisere, og så vil karismatiske Jesus typer som Ventegodt
udkonkurere de triste/middelmådige receptskrivere. Smag og behag er
forskellig. Tolerer afvigelse.
"Prøv med kærlighedens stærke arm" var slogan for min barndoms
Hitlerjugendagtige Flemmingbog-fiktion.
Hvis det virker, så respekter det- og drop forgudelse af
flertalsdiktaturets ensrettede, magtfulde læge-sekt
Make love, not war. At SF og Radikale vil forbyde prostitution er
fascistisk og Ventegodt, som jeg aldrig ville gå til, skal ligeledes
have ret til at fungere på det fri markeds betingelser, når blot han
ikke bryder statsvidenskabens og sygesikringens regler
Mit Sædhjælpsfond hjalp over hundrede par/enlige/lesbiske til at få
deres livs største ønske opfyldt, et barn. Var barnet blevet bedre
hvis jeg havde jobbet på hospital og brugt en mio skattekroner pr
barn? De betalte 1000 kr plus donors transport.
Lægerne havde
___3 års ventetid___, skrev KvindeKendDinKrop bogen i 1980.
Konkurrence fra mig fik lægerne til at oppe sig, så de igen kunne
konkurere med selvhjælp - som altid er bedst
Ventegodt står for at mobilisere kræfter i dig selv, selvhjælp og at
han makes lov not chemical war, bør ingen forarges over - hvis du ikke
er så fascistisk forbudsliderlig som SF og Radikale.

Fra : Vidal

Dato : 28-11-05 22:46

Bo Warming wrote:

> Den meget nytænkende og psykosomatik og intutioins mindede praktiserende
> læge, Søren Ventegodt, udstilles som sexmonster i EB idag fordi han
> befamlede en patient evt flere.

Bemærk SV's forsvarsteknik: Det var journalisten, der
prøvede at forføre mig.

Lyder det bekendt?

--
Venlig hilsen,