rødspætte filetter til fyldt pasta
Fra : Kim Schulz

Dato : 27-11-05 16:30

hejsa
Til aftens skal vi have en god gang hjemmelavede fyldte pasta med
ricotta/feta/spinat/urte fyld.
Hertil havde vi tænkt os at vi skulle have nogle rødspætte filetter,
men jeg savner lidt inspiration til hvordan jeg skal tilberede dem så
det ikke bare bliver en stegt fiskefilet.
Nogen forslag ? (også gerne på en sauce som vil stå sig godt til både
pasta og fisk).

Fra : Gainsbourg

Dato : 27-11-05 17:22

Man kan jo altid vikle dem om et fyld af friske hakkede urter og svampe, sno
et par purløgsstængler omkring og stege dem på panden eller dampe dem. Eller
hvidvinsdampe dem forsigtigt i ovnen. Begge dele kan fungere fint med både
en italiensk hvid sauce på champignon'er eller en frisk lun tomatsalsa på
tomater, rødløg og basilikum. Det skulle alt sammen gå op i en fin enhed med
pasta'en.

Velbekomme!

Med venlig hilsen
Gainsbourg

Fra : Kim Schulz

Dato : 27-11-05 21:07

On Sun, 27 Nov 2005 17:22:29 +0100
"Gainsbourg" <isl41688@THORSTENimage.dk> wrote:

> [...]
> champignon'er eller en frisk lun tomatsalsa på tomater, rødløg og
> basilikum. Det skulle alt sammen gå op i en fin enhed med pasta'en.

Det blev til små ruller hvor der lå en lidt spinat, en stang
gulerod/agurk/peberfrugt samt lidt løg og krydderurter og så pakket ind
i mager bacon.
Rigtigt lækkert.