Skærme
Fijala 3554
Kant til kant uden ramme
Fra : Mythos

Dato : 27-11-05 00:43

Hej i gruppen

Findes der i grunden fladskærme hvor der ikke er kant/kabinet i højre og
venstre side, så man kan sætte to skærme ved siden af hinanden og få et
indtryk af en helhed som ikke er brudt af en kant ?
Jeg ved godt det ikke kan smelte sammen, men det ville da unægteligt være en
lettelse at slippe for disse kanter.

Mythos

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 27-11-05 01:03

http://www.panoramtech.com/products/desktop.html

--
Bjarke Andersen

Fra : Mythos

Dato : 27-11-05 09:31

> http://www.panoramtech.com/products/desktop.html
>
> --
> Bjarke Andersen

Dem har jeg set, jeg tænkte mere på om ikke de findes i "løs vægt", for den
du har linket til, det er jo som sådan én skærm.

Mythos

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 27-11-05 10:46

> Dem har jeg set, jeg tænkte mere på om ikke de findes i "løs vægt",
> for den du har linket til, det er jo som sådan én skærm.

Bliver lidt svært, for det du ønsker er selve panelet, og så mangler du
lige al styringselektronikken.

--
Bjarke Andersen

Fra : Mythos

Dato : 27-11-05 12:26

> Bliver lidt svært, for det du ønsker er selve panelet, og så mangler du
> lige al styringselektronikken.
>
> --
> Bjarke Andersen

Ok, jeg viste ikke lige hvordan de var bygget op, jeg troede at det hele
kunne ligge i top og bund. Tak for svaret.

Mythos

Fra : Laziter [9440]

Dato : 30-11-05 00:59

"Mythos" <nogo31@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> indtryk af en helhed som ikke er brudt af en kant ?
> Jeg ved godt det ikke kan smelte sammen, men det ville da unægteligt være

Køb 2 ens skærme, skil dem ad og lav et nyt kabinet selv.
Det er faktisk den løsning jeg selv har tænkt mig at benytte mig af når jeg
får råd til en skærm mere

Mvh
Benjamin