November måneds "Hvad hører du for
Fra : Propellen

Dato : 26-11-05 13:59

Har ikke se de indlæg længe, men så kan jeg da starte et...

Tori Amos - nyt og gammelt. Men hun er en BITCH fordi hun aflyste
koncerten i jylland! NÅ! ;-p

Heather Nova - Blow Er specielt vild med nummeret Doubled Up.

Volbeat - The Strenght/The Sound/The Songs Uha uha... Det sparker
godtnok bagdel

Portishead - Live in NYC

Royksopp (sp?) - What Else Is There Ved ikke hvad der er med det track,
men det er altså lækkert

Madonna - Hung Up Har ikke hørt andet fra det album.

Ikke meget metal denne måned. Fik vist nok til AMF....

Fra : Pipeline

Dato : 26-11-05 14:03

DEPECHE MODE - PLAYING THE ANGEL
Goldfrapp - Supernature

Fra : Benny Mortensen

Dato : 26-11-05 19:10

Det må vel blive

Agnetha Fältskog & Jim Reeves

M.V.H....Benny..

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 01-12-05 20:41

"Benny Mortensen" <ingen@brugbar.dk> skrev i en meddelelse
> Det må vel blive
>
> Agnetha Fältskog & Jim Reeves
>
> M.V.H....Benny..
________

HWA ??? - Det lyder specielt. Fortæl fortæl. En kendt slager-kvinde og en
kendt country-sanger. Det kan kun blive godt

Er det lige så godt som "Linda Gail Louis" og "Van Morrison". Det var i
hvert fald kvali. Jeg har deres cd.

Hilsen Åge

Fra : Bruno

Dato : 26-11-05 14:15

Propellen wrote:
> Har ikke se de indlæg længe, men så kan jeg da starte et...

God ide - det er jo altid inspirerende:

Jeg hører:

Kate Bush - Den nye selvfølgelig og så Red Shoes
Cardigans - Den nye og Gran Turismo
Aerosmith - Young lust
Chris Rea - Road to Hell
Björk - Greatest hits
ACDC - Udvalgte numre som fx. Thunder (Mine naboer hører det osse!)

Mvh

Bruno

Fra : Propellen

Dato : 28-11-05 23:17

Bruno skrev:

> Jeg hører:
>
> Kate Bush - Den nye selvfølgelig og så Red Shoes

Har lige fået fingrene i den skive.. Det er altså kræs for ørene...
Smukt tror jeg godt jeg vil kalde det.

> Björk - Greatest hits

Må hellere finde mine gamle Björk skiver frem...

--
/Propellen

"Don´t pull low... Unless you are!"

"The sky is not the limit. The ground is"

Fra : Sirannon

Dato : 26-11-05 14:46

Morrissey You are the quarry
Mew and the glasshaded kites
Lou Reed Berlin
The Pixies

Fra : Dopedog

Dato : 26-11-05 15:12

ALT med Burzum

Fra : O(rdblid)

Dato : 26-11-05 15:54

Propellen wrote:
> Har ikke se de indlæg længe, men så kan jeg da starte et...

Den nye Kate Bush
Petra Haden og Bill Frisell
Sinnéad O'Connors 'Sean-Nós Nua'

og en masse andet.

--
Søren O

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 01-12-05 20:37

"O(rdblid)" <olsen524@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Den nye Kate Bush
> Petra Haden og Bill Frisell
> Sinnéad O'Connors 'Sean-Nós Nua'
______

Der er især to top-slagere på den danske stjernehimmel, som gør sig stærkt
gældende her hos mig. Begge er to radiohit som spilles ustandseligt i
radioen. De har begge være med på Dansktoppen alle de 15 uger det er muligt.
Det er selvfølgelig:

FEDE FINN OG FUNNE BOYZ
Kærligheden brænder
(Det er et orkester som efter sin lancering i sommerens populære
tv-musikshow "Tv Ved Fjorden" er blevet ufatteligt populære. På "Radio
Nibenitten / Radio Midtfjord har den været spillet så mange gange at
studieværter for sjov siger til folk der ønsker den, at den er slidt op. Man
har nogle gange hørt den med timers mellemrum. I Danmarks Radio hørtes og
høres den næsten dagligt. Efter mange år uden nye dansktopgrupper er denne
gruppe et nyt friskt pust. Det er en sjov Ib-grønbech-agtig gruppe med
humor-tekster

TRINE DYRHOLM
Avenuen
(Hun er jo tidligere dansktopsangerinde, men hun forlod genren. Nu er hun
vendt tilbage til genren med bragende succes. Igen et kæmpe radiohit på DR
og på de samarbejdende slager-radioer i Nordjylland. den høres i radioen
konstant. Denne sang er uden konkurrence den bedste plade på Dansktoppen i
mange måneder, siden "Bade med og uden".

Hilsen Åge

Fra : Ukendt

Dato : 26-11-05 16:51

Schiller - Leben + Tag und Nacht (yderst overset kunstner, her i DK i al
fald)
Chris Rea - Road to Hell (2 points lol)

Salt Tank - Science And Nature

X2 4800+ 3GB RAM, 15K RPM RAID0... pimped out ride...

Fra : Peter Juhl

Dato : 26-11-05 17:28

Propellen wrote:

> Har ikke se de indlæg længe, men så kan jeg da starte et...

General Midi - Midi Style
Rinocerose - Schizoponia
Afro Celt Sound System - Anatomic
The Black Dog - Silenced
Cocteau Twins - Lullabies To Violaine
Vive La Fête - La Vérité
Vive La Fête - Grand Prix
DJ Hell - Grossenwahn 1992-2005
DK 7 - Disarmed
Electric Rescue - EL.Ue
Ladytron - Witching Hour
Der Dritte Raum - Der Kleine Korg Und Das Echo
Element - Alteration
Mark Norman - Synchronicity
Chris Liebing And Speedy J - Collabs 3000: Metalism
Terrace - Interesting Times

Fra : Ukendt

Dato : 26-11-05 19:08

Peter Juhl wrote:

> General Midi - Midi Style
> Rinocerose - Schizoponia
> Afro Celt Sound System - Anatomic
> The Black Dog - Silenced
> Cocteau Twins - Lullabies To Violaine
> Vive La Fête - La Vérité
> Vive La Fête - Grand Prix
> DJ Hell - Grossenwahn 1992-2005
> DK 7 - Disarmed
> Electric Rescue - EL.Ue
> Ladytron - Witching Hour
> Der Dritte Raum - Der Kleine Korg Und Das Echo
> Element - Alteration
> Mark Norman - Synchronicity
> Chris Liebing And Speedy J - Collabs 3000: Metalism
> [...]

Hehe, larm vi kan li' !

X2 4800+ 3GB RAM, 15K RPM RAID0... pimped out ride...

Fra : Steen Jensen

Dato : 26-11-05 17:34

Propellen <Not@Valid.Invalid> wrote:

> Har ikke se de indlæg længe, men så kan jeg da starte et...

Foghat - Girls to chat boys to bounce
Boston - De to første
Magtens Korridorer - Friværdi

Steen...et rockvrag

Fra : Thomas Jespersen

Dato : 26-11-05 19:17

Propellen wrote:

> Ikke meget metal denne måned. Fik vist nok til AMF....

Jeg har taget lidt industrial frem....

Feindflug - lidt af hvert
Front 242 - en bootleg mp3 (live @ DNA lounge 6 Nov 2005)
KMFDM - Hau Rock
Monolake - for at variere mit musik lidt, lidt af hvert med monolake

og så har jeg lige fået den nye Leæther Strip EP (læs anden tråd), den
kommer med garanti også på min playliste.

Fra : Thomas Jespersen

Dato : 26-11-05 19:19

Thomas Jespersen wrote:

> og så har jeg lige fået den nye Leæther Strip EP (læs anden tråd), den
> kommer med garanti også på min playliste.

Jeg glemte helt "Rumpistol - Mere Rum". Al magt til fedt dansk electronica!

Fra : Henrik Veber Madsen

Dato : 26-11-05 20:55

Propellen skrev i meddelelsen <43885c28$0$11162$ba624c82@nntp02.dk.telia.net>...
>Har ikke se de indlæg længe, men så kan jeg da starte et...

[snipeeedeedledee]

Led Zeppelin - Box 1, disc 3
Eric Johnson - Bloom
Beth Orton - Trailer Park
Collard Greens & Gravy - Silver Bird
Carlo Gesualdo - Responsoria
Mirrorsystem - Mirrorsystem
Captain Beefheart & The Magic Band - Mirror Man
Traffic - The Low Spark of High-heeled Boys
Praxis - Warsawa

hvm
--
"All will be reveeeeeeeeeeeeeeeeeeeealed."
--- Led Zeppelin, 'Kashmir'

Fra : AJC

Dato : 27-11-05 00:12

The Corrs - Home (køb den!)

Gary Moore - Blues Alive (især Story Of The Blues, Still Got The Blues og
Parisienne Walkways)

Guns N'Roses - November Rain (fra albummet Use Your Illusion I)

Fra : Lars Rindsig

Dato : 27-11-05 01:52

Propellen wrote:

> Har ikke se de indlæg længe, men så kan jeg da starte et...

Med fare for at drukne i mængden:

- Grateful Dead, fortrinsvis 1972 i øjeblikket (jeg har lige hørt
koncerten fra Stakladen nu til aften)
- Can
- Dexter Gordons Blue Note-plader
- GW MacLennans soloplader
- en OMD-compilation

Det er da en meget god blanding er det ikke?

Lars

--
Hail Freedonia

Fra : Lasse Hansen

Dato : 27-11-05 12:39

Marduk
Ancient
Satyricon
Immortal
Amon Amarth
Enslaved
Bathory
Venom
Limbonic Art

Fra : Dopedog

Dato : 27-11-05 13:04

> Marduk
> Ancient
> Satyricon
> Immortal
> Amon Amarth
> Enslaved
> Bathory
> Venom
> Limbonic Art

POPDRENG!

Fra : Jesper Brogaard

Dato : 27-11-05 13:03

Hmm, lidt (ikke særlig) blandet guf fra den sidste måneds tid:

Testament: The Best Of og Return To Apocolyptic City
Artillery: B.A.C.K.
Hatesphere: The Sickness Within
Black Sabbath: Headless Cross, Mob Rules og Heaven And Hell
Invocator: Through The Flesh To The Soul (kæft, den styrer, den skive!)
Symphony X: The Damnation Game
KISS: Hotter Than Hell, Rock And Roll Over og Love Gun
Iced Earth: Something Wicked This Way Comes
Iron Butterfly: In-A-Gadda-Da-Vida
Evergrey: Recreation Day

--
Jesper Brogaard, Denmark, Europe
(Please do not reply by email)

Fra : JimR

Dato : 27-11-05 15:28

Back to Back - Solfanger
Ivan P - Uden for nummer men venligt stemt
Tobias Trier - Sandheden om Britina Castello
Hendrix - Band of Gypsys
Chris Rea - The Blue Jukebox
Daniel Powter - han holder altså 100%
Dire Straits - de to første
Live - Best of Live
Peter Sommer - På den anden side
Prefab Sprout - The Gunman - det bedste Pop ever

JimR

Fra : Jackie

Dato : 27-11-05 19:02

I øjeblikket ligger følgende skiver nær CD-afspilleren:

Bolt Thrower - Those Once Loyal
Cradle of Filth - Nymphetamine
Disturbed - Ten Thousand Fists
Within Temptation - Silent Force
Bolt Thrower - ...For Victory

Hygge
Jackie

Fra : bonfils

Dato : 27-11-05 22:23

> [...]
> men det er altså lækkert
>
> Madonna - Hung Up Har ikke hørt andet fra det album.
>

> Ikke meget metal denne måned. Fik vist nok til AMF....

Hæ. Ifølge last.fm er topscorerne for sidste uge Erasure (Pop!) og Queens of
the Stone Age (Songs for the Deaf). Den lader jeg lige stå et øjeblik...

--
bonfils
http://last.fm/user/bonfils

Fra : Jonny Jensen

Dato : 29-11-05 01:17

Hmm... November har for mit vedkommende været lidt blandet, men her da
essensen af den:

Rammstein - Rosenrot
System Of A Down - Hypnotize (Og også et genhør med Mezmerize)
Bloodhound Gang - Hefty Fine
Marilyn Manson - Lest We Forget
Alanis Morissette - The Collection

Desuden lidt blandede singler med KoRn, Radiohead og Gorillaz...

JJ - Fordi jeg fortjener det...

Fra : JimR

Dato : 28-11-05 16:49

"Jonny Jensen" <a@b.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Marilyn Manson - Lest We Forget
> Alanis Morissette - The Collection
>
> Desuden lidt blandede singler med KoRn, Radiohead og Gorillaz...

.... som i reklamen: "because I'm worthless" ...

JimR

Fra : Anne

Dato : 28-11-05 20:26

Jeg ender altid op med at høre:

Rush og Postgirobygget

Fra : JimR

Dato : 01-12-05 20:19

"Anne" <svarigruppen@invalid.invalid> skrev i en meddelelse
> Jeg ender altid op med at høre:
>
> Rush og Postgirobygget

JA! 20 point til alle der hører Rush!

Jeg har endelig fået købt Rush Remastered så jeg kan høre Hemishpheres på
CD. Det var den første plade jeg hørte med Rush og det er altid den jeg
vender tilbage til.

Køb DVD'en Rush in Rio - for helvede man bliver tændt af at se den!

JimR
www.radmer.dk

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 28-11-05 11:25

Propellen wrote:
> Har ikke se de indlæg længe, men så kan jeg da starte et...

Gretchen Wilson, Here for the Party (Afløses forhåbentligt d. 24. dec
til All Jacked Up)
Faith Hill - Fireflies
Dierks Bentley - Come A Little Closer
Big & Rich - Comin' To Your City
Eller forskelligt fra netradioer eller rippet (fy fy red.) med
StationRipper, med følgende kunstnere:
Dwight Yoakam
Jo Dee Messina
Kenny Chesney
Keith Urban
Alan Jackson
Forskelligt andet musik i radioen, primært P3 og P4
Ellers lidt mere info her, sel : http://www.yee-haw.dk

--

Christian