TEKdykning
Fra : Henrik

Dato : 26-11-05 08:25

På forsiden af det nyeste nummer af DYK ses en TEKdykker....
Monteret på hans venstre arm sidder en dekotabel - som for ham sidder
på hovedet... Skal man mon have en speciel TEKnik for at læse den -
eller er det mon derfor det hedder en TEKdykker ? :)

Henrik
www.scubasserne.dk

Fra : Johnny Christensen

Dato : 26-11-05 11:18

"Henrik" <henrik@scubasserne.dk> skrev i en meddelelse
[...]

Han har vel været ude at lave noget ekstreme diving, ik
Var det fisken der smagte ekstremt godt ?

mvh
JZC

Fra : none

Dato : 26-11-05 21:10

Hehe,

Den kiggede jeg også lige en ekstra gang på

/Kewin

Fra : Jacob Mondrup

Dato : 28-11-05 12:19

Kan det tænkes, at det er fordi den skal kunne aflæses af en boddy - fx ved
boddy breathing?

Jacob Mondrup

Fra : Søren Arnvig

Dato : 28-11-05 19:07

"Henrik" <henrik@scubasserne.dk> wrote in message
> [...]
>på hovedet... Skal man mon have en speciel TEKnik for at læse den -
>eller er det mon derfor det hedder en TEKdykker ? :)

Måske er det en "reverse profile"....

Søren Arnvig