Bedste VGA til < 1000kr
Fra : Jesper Sørensen

Dato : 26-11-05 00:46

Hvad vil i foreslå til gamers choice af AGP 8X Grafikkort til under 1000kr?

--

___________________
Mvh

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 26-11-05 03:58

"Jesper Sørensen" <forum@jesperdj.dk> crashed Echelon writing

> Hvad vil i foreslå til gamers choice af AGP 8X Grafikkort til under
> 1000kr?

I sidste uge var svaret 6600GT, det tror jeg osse det er i denne uge.

Dog så bemærk lige om resten af hardwaren er up to date.

--
Bjarke Andersen

Fra : Ulrik Løye

Dato : 26-11-05 11:14

"Bjarke Andersen" <usenet@*spammer*bjoeg.dk> wrote in message
> "Jesper Sørensen" <forum@jesperdj.dk> crashed Echelon writing

> I sidste uge var svaret 6600GT, det tror jeg osse det er i denne uge.

Man kan da ikke få 6600GT kort til <1000 kr.

6600 kort koster knap 1000 penge - men jeg ved ikke om det er pengene værd.

/u

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 26-11-05 11:48

"Ulrik Løye" <ulrik@loye.net> crashed Echelon writing

> Man kan da ikke få 6600GT kort til <1000 kr.
>
> 6600 kort koster knap 1000 penge - men jeg ved ikke om det er pengene
> værd.

Nej ok, men det er da stadig det værd at lige gå den tand (74,-) over de
1000,- for at få GT modellen.

--
Bjarke Andersen

Fra : Jesper Sørensen