Sælges: 2,5 kg Hajbrusk i kapsler og pulve~
Fra : J Lehmann

Dato : 10-06-01 22:49

Jeg ved ikke om dette er den rette gruppe for dette budskab.
Jeg modtager gerne information om andre grupper og undskylder hvis denne er
forkert.

Der er mange meninger om anvendelsen af hajbrusk (Shark Cartilage) - det vil
jeg ikke gå ind i -
jeg kan kun sige at nogen anvender det i store mængder som tilskud i
behandling af kræft.

P.g.a særlige omstændigheder har jeg følgende til salg:

7 dåser á 240 Tablets á 750 mg (ialt 1,26 kg) Shark Tablets, producent: bn
basic nutrition
5 dåser á 250g (ialt 1,25 kg) Shark Cartilage Powder, BeneFin, producent:
LaneLabs

Det hele er indkøbt i USA sidste år hos butikskæden Vitamins.com,
kvitteringer haves.
Det er plomberede dåser.

Jeg har givet en formue for det, men jeg vil gerne af med det.
Jeg forestiller mig 100 kr pr. dåse eller 1000 kr for det hele - eller giv
et bud.

Yderligere informationer gives gerne - send en mail.

Med venlig hilsen
Jørgen

Fra : /arcana

Dato : 11-06-01 22:50

"J Lehmann" <lehmann@get2net.dk> wrote in message

> Jeg ved ikke om dette er den rette gruppe for dette budskab.
> Jeg modtager gerne information om andre grupper og undskylder hvis denne
er
> forkert.

Det er forkert. Du bedes benytte de dertil indrettede kommercielle grupper
til salg af varer.
Du bedes desuden slette dit indlæg.

Læs mere på http://www.usenet.dk.

Din udbyder modtager ikke en klage over dig denne gang, men lad være med at
gentage.

FUT news:dk.admin.netikette

--
/arcana