Opsætning af grafikkort til 2 skærme
Fra : Mich@el

Dato : 25-11-05 23:50

Hej.

Jeg har lige købt en projektor, og vil bruge min PC til at at sende tv & DVD
signal til projektoren.

Hvordan får man sid grafikkort til at sende signal til både PC`ens monitor
og projektoren. ?
Mit grafikkort er et ATI Radeon 9600 som også har en DVI udgang.

Findes der nogle hjemmesider der beskriver hvad man skal gøre. ?

Eller kan en her i NG`en hjælpe med en kort vejledning. ?

Mvh.
Michael

Fra : Bruno

Dato : 26-11-05 00:59

Mich@el wrote:
> Hej.
>
> Jeg har lige købt en projektor, og vil bruge min PC til at at sende tv & DVD
> signal til projektoren.

Du får ikke TV ud på begge skærme på en gang!

Men alt andet er lige ud af landevejen. Bare prøv.

> Hvordan får man sid grafikkort til at sende signal til både PC`ens monitor
> og projektoren. ?

Forbinder begge dele til grafikkortet og går ind i egenskaber for skærm
(højreklik på skærmbaggrunden, vælg Egenskaber og find den sidste fane)

www.ati.com for eksempel.

> Eller kan en her i NG`en hjælpe med en kort vejledning. ?

Kig evt. baglæns i gruppen, der er masser af forklaringer at finde. Brug
evt. google og søg på grupper.

Mvh

Bruno