Philippinerne - vaccination
Fra : SørenFisker

Dato : 25-11-05 17:19

Min søn skal en tur til Philippinerne i januar måned.
Den nordlige halvdel
Han er lidt i tvivl om nødvendige vaccinationer.
Er der nogen i gruppen, som har ny erfaring?

På forhåmd tak
Søren

Fra : Rizza

Dato : 25-11-05 20:15

"SørenFisker" <vejlo@esenet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Den nordlige halvdel
> Han er lidt i tvivl om nødvendige vaccinationer.
> Er der nogen i gruppen, som har ny erfaring?

Vaccinationer mod, Malaria og leverbetændelse er det vigtigste for en "Europa
mand" siger min kone ( Filippiner), men ellers en god håndfuld kondomer er
også at fortrække, for hvis han ser med sine øjne, så slipper han taget i
hjernen .J der er mange smukke piger, nu fortalte du ikke noget om at han
skulle have sin kæreste med, men ellers må han have en rigtig god tur

Fra : Jesper Nielsen

Dato : 26-11-05 05:39
Fra : Stig Nielsen

Dato : 26-11-05 12:44

Som altid så er www.vaccination.dk din ven

Fra : Ove Kjeldgaard

Dato : 26-11-05 13:30

Og der kan også findes gode råd på Statens Serum Institut: http://www.ssi.dk/

--
Med venlig hilsen, Ove Kjeldgaard, nospam AT privat DOT dk
Natur og Friluftsliv: <http://hiker.dk>