Tror i Kleftiko kan fryses ned?
Fra : anders

Dato : 25-11-05 11:09

Hej hvis man laver en for stor potion af:

http://lechef.dk/opskrifter/recipie.asp?id=111

tror i så man kan fryse resterne ned?

(Ved godt at man kan fryse ALT ned, men det jeg mener er.... bliver den
optøede potion til et nogenlunde hæderligt måltid for en eller to personer)

Mvh
Anders

Fra : mcloud

Dato : 25-11-05 12:50

Hej Anders

Det glæder mig at se at mine opskrifter bliver brugt.Jeg laver netop en
stor
portion af gangen , fordi her er det nemlig kun mig der spiser det .
Jeg har frosset det masser af gange ,du skal bare komme feta på den
portion
du evt. spiser og fryse resten uden feta.

Du skulle prøve min Stifado også den er kanon

Kim Rasmussen
www.leChef.dk

Fra : anders

Dato : 25-11-05 12:59

"mcloud" wrote:

> Hej Anders
>
> Det glæder mig at se at mine opskrifter bliver brugt.

Selvfølgelig... den er jo genial!!!

> [...]
> Jeg har frosset det masser af gange ,du skal bare komme feta på den
> portion
> du evt. spiser og fryse resten uden feta.

Hmmm... men hvis nu man allerede HAR fetaen i? Jeg laver nemlig en potion
til i aften, og jeg er lidt i tvivl om hvor meget folk spiser.

> Du skulle prøve min Stifado også den er kanon

Den må jeg kigge på!

Tak for hjælpen.

Mvh
Anders

Fra : mcloud

Dato : 25-11-05 13:31

Det gør ikke noget ,men havde du ikke kommet det i var det lidt bedre fordi
fetaen ,hvis det varmes i ovnen bliver det lidt tørt.

Kim Rasmussen
www.leChef.dk

Fra : anders

Dato : 26-11-05 19:32

Jeg skrev:

> Hej hvis man laver en for stor potion af:
>
> http://lechef.dk/opskrifter/recipie.asp?id=111
>
> tror i så man kan fryse resterne ned?

He he... Det blev slet ikke aktuelt. Mængden passede perfekt!

Men næste gang vil jeg nok bruge lidt flere kartofler og en ekstra eller to
peber...

Mvh
Anders