Efterlysning
Fra : Allan Jensen

Dato : 25-11-05 10:41

Er der nogen på nyhedsgruppen, som ligger inde med gamle numre af
"Sportsdykkeren"?

Jeg skal bruge nummer 3 fra 1991.

mvh. Allan Jensen

Fra : Poul Olesen

Dato : 25-11-05 10:54

Jeg har vist alle numre hjemme siden efteråret 84, så du må godt låne
nummeret.

Fjern blot "-abuse" fra e-mail adressen og send mig din adresse hvor jeg
skal sende bladet.

Med venlig hilsen
Poul Olesen

Fra : Henrik Manley

Dato : 25-11-05 14:09

Jeg har den. Jeg tager den med i morgen....Eller kan du nøjes med relevante
sider...

--
Henrik Manley
m@nley.dk, http://bends.dk