Onani #24
Fra : Kunstner

Dato : 25-11-05 00:26

Jeg har i dag onaneret 4 gange. Er det normalt?
Min første orgasme kom i morges, da jeg lå i sengen. Jeg forestillede
mig, at jeg lå i en 69'er med en kvinde med store patter. Det var
meget tilfredsstillende.

Senere i dag fik jeg en normal seksual tilfredsstillelse ved onani
sammen nogle billede af 15-20 årige piger med store bryster, og her
til aften onanerede jeg igen. Jeg fandt nemlig nogle billeder af to
playboy-modeller, der lavede en brydekamp i olie. Det var yderst
tilfredsstillede. Alene synet af de to nøgne kvinder, der lå oven på
hinanden i brydekampens hede, var nok. Foregår den slags mon i
virkeligheden?

Fra : ThomasB

Dato : 25-11-05 00:31

"Kunstner" <usenetkunst@hotmail.com> skrev i en meddelelse
[snip]

Skal vi gætte på at du er Troels Henriksen?

Fra : JcLind

Dato : 29-11-05 21:40

>Jeg har i dag onaneret 4 gange.
>
>Min første orgasme kom i morges
>Senere i dag
>og her til aften

Jeg siger det kun tre gange

*PLONK*, *PLONK*, *PLONK*, *PLONK*

jakob

Fra : Tony

Dato : 29-11-05 22:06

"JcLind" <Svar-her-i@gruppen.dk> skrev i en meddelelse
> "Kunstner" <usenetkunst@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Jeg siger det kun tre gange
>
> *PLONK*, *PLONK*, *PLONK*, *PLONK*
>
> jakob

Ikke nok med at man kan miste synet, ved at onanere,--
man mister åbenbart også evnen til at tælle.

Tony

Fra : Peter Juhl

Dato : 29-11-05 22:11

Tony wrote:

> Ikke nok med at man kan miste synet, ved at onanere,--
> man mister åbenbart også evnen til at tælle.

Vi hørte dig første gang!

Fra : Tony

Dato : 29-11-05 23:05

"Peter Juhl" <peter@c.dk> skrev i en meddelelse

> Vi hørte dig første gang!

Vi ? Første gang ?

Tony

Fra : Gert

Dato : 29-11-05 23:32

On Tue, 29 Nov 2005 23:05:29 +0100, "Tony" <tony@carpediem.dk> wrote:

> Vi ?

Peter har bændelorm !

Fra : Peter Juhl

Dato : 30-11-05 00:08

Gert <Gert@yahoo.com> wrote:

> Peter har bændelorm !

Hvad søren Gert, har du opgivet det med at lyde klog?

Fra : Peter Juhl

Dato : 30-11-05 00:06

Tony wrote:

> Vi ? Første gang ?

Du er åbenbart ny hér i dk.snak.vittigheder!

Fra : Tony

Dato : 30-11-05 01:18

> Du er åbenbart ny hér i dk.snak.vittigheder!

Åbenbart ny ?

Tony

Fra : Tony

Dato : 30-11-05 01:21

"Peter Juhl" <peter@c.dk> skrev i en meddelelse

> Du er åbenbart ny hér i dk.snak.vittigheder!

dk.snak.vittigheder ?

Tony

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 30-11-05 17:56

Tony skrev:

>Ikke nok med at man kan miste synet, ved at onanere,--
>man mister åbenbart også evnen til at tælle.

Og til sidst dør man!
så ryger du på min ignoreringsliste.

Fra : Tony

Dato : 30-11-05 22:52