Onani #23
Fra : Kunstner

Dato : 25-11-05 00:21

Er der mon nogen i denne nyhedsgruppe, der kan fortælle om personlig
erfaring med lortesex (altså sex hvor afføríng spiller en væsentlig
rolle)?
Jeg har for mig selv eksperimenteret med emnet dels på grund af egen
nysgerrighed og dels på grund af samfundsnytten ved debat af samme.

Det generer mig ikke at smøre lort ud over min krop, når jeg er
sexuelt ophidset, omendskønt det hjælper, hvis afføringen er af tynd
karakter, men når orgasmen er overstået, føler jeg personlig
væmmelse ved, hvad jeg lige har gjort.

Er det mon normalt for folk, der tænder på den slags? Er det mon det,
der er ophidselsen? Afføring er i sig selv uskadeligt og ikke
interessant.