problemer ved instalsion af win 2000
Fra : Bo M Mogensen

Dato : 24-11-05 16:34

se når jeg prøver at instalere win 2000 så går dte meget godt indtil
jeg går online - så ryger der nogen djæle på lige med det samme
hvor jeg første gang hentede derres softewere da jeg troede det var en
del af windows pakkens opdateringer ... det lagde så 256 spy filer
o.lign da jeg kørte add awere - så selv om jeg slettede dem så måtte
jeg formatere på ny og nu ser det sådan her ud :

1.) på den ene maskine dukker den her op
www.PcSpywereScan.com
ikke i et www vindu men som :
tjensten messenger

2.) på den anden maskine kommer det her op :
en dos promt der siger :
H:\WINNT\SYSTEM32\CMD.EXE

og et vindou (www)
der henviser til :
http://www.drunkenrocket.com/lcode.html

hvis jeg ellers kunne finde driverne til mit netværks kort så ville
jeg formatere igen og instalere service pakke 4 fra cd.

det skulle kunne gøre det ?

men er der noget jeg kan gøre ved overstående problemer uden at skulle
formatere ???

>--
Mv.
Bo M Mogensen
When he hears you speak And says, "How does it feel
To be such a freak?" And you say, "Impossible".Dylan 1965

Fra : Awan

Dato : 26-11-05 16:03

Måske er det fordi du ikke har installeret antivirus-program og en firewall?

Gennemsnitligt tager det ca. 10 minutter for en nyinstalleret maskine at
blive inficeret med bl.a Blaster o.lign. Sådanne vira ligger derude på
nettet og søger konstant efter PC'er med nedsat sikkerhed eller bare uden
beskyttelse.

Jeg har selv engang for nogle år siden prøvet at skulle formatere 3 gange i
træk af samme årsag.
Så HUSK ALTID at tage net-kablet ud når du formaterer og IKKE sætte det i
igen før du har installeret noget beskyttelse.

Mvh

Awan