Matador
Fra : Per Pallesen

Dato : 24-11-05 13:56

Hjælp mig hvor finder jeg Matador på vhs?

Fra : Robert Eriksen

Dato : 24-11-05 14:10

F.eks. på http://my.qxl.dk/accdb/viewItem.asp?IDI=21553250

Fra : Robert Eriksen

Dato : 24-11-05 14:12

Per Pallesen wrote:
> Hjælp mig hvor finder jeg Matador på vhs?

Hov.. der er jo flere der har dem til salg

Her er den ikke nået helt så langt op i pris endnu

http://my.qxl.dk/accdb/viewItem.asp?IDI=21547499

Fra : Lars Rindsig

Dato : 24-11-05 14:49

Per Pallesen wrote:
> Hjælp mig hvor finder jeg Matador på vhs?

DR's netbutik siger:

Matador på VHS sælges gennem Egmont Videoklubberne Se mere på:
www.videoklubber.dk eller ring på tlf. 36 15 66 10 (mellem kl. 10-15).

Lars

--
Hail Freedonia

Fra : Peter Heide

Dato : 25-11-05 01:41

"Per Pallesen" <ppallesen@privat.dk> skrev i en meddelelse
> Hjælp mig hvor finder jeg Matador på vhs?

Min far, lever stadig men sindssyg, optog hele serien på VHS dvs
vi taler om 1'ste generations original optagelser. Kan det have interesse ?

Hvis; kan han kontaktes på Marievej, 2740 Skovlunde.

Han ligge somregel under en glaspyramide, så ring kraftigt
på døren, tre gange , så åbner han.....måske.

Fra : Else og Lennart Chri~

Dato : 26-11-05 20:38

gul og gratis :
VHS , hele matador serien på vhs 24 afsnit og de er
originale, 650,- 24.11.05 22911682
Email
9210
VHS Matador, Hele serien på vhs, ialt 24 bånd, 500,-
25.11.05 22694450
Email
9900