jule kalkun i weberen
Fra : kaffebord@hotmail.co~

Dato : 24-11-05 12:05

er der nogen som har erfaring med det?

vh

Fra : Jens Bruun

Dato : 24-11-05 14:14

<kaffebord@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:1132830309.193544.294490@g49g2000cwa.googlegroups.com

> er der nogen som har erfaring med det?

Ikke jeg, og det lyder som en vedderstyggelighed, men smag og behag...

--
-Jens B.
http://www.fotolog.dk - My photo diary (Last updated 11/06/05)

Fra : Thomas Peter Bitsch

Dato : 24-11-05 17:15

kaffebord@hotmail.com skrev:

>er der nogen som har erfaring med det?
>
>vh

Håber ikke det bliver snestorm, men alt skal nu om dage laves i
weberen - hvad gjorde man før? Så selvfølgelig kan du vel også
smide en stor fugl (eller hvad den nu er) på grillen.
Vits Breaks

Fra : Thomas Peter Bitsch

Dato : 26-11-05 18:30

kaffebord@hotmail.com skrev:

>er der nogen som har erfaring med det?
>
>vh

Er fjerkræet død, eller overvejer du stadig?
Vits Breaks

Fra : Thomas Peter Bitsch

Dato : 26-11-05 18:30

Fra : BoB

Dato : 28-11-05 11:31

<kaffebord@hotmail.com> wrote in message
> [...]

Hej

Ja jeg har lavet en kalkun (mener den var omkring 5 kg.), fyldte den med
appelsinskiver og rosmarin, lagde spæk på køller og bryst, og stegte lidt
over 3½ time med spjæld halvt lukket, blev super lækker og saftig.

Hilsen Mig