erstatning af forsikring
Fra : LaLLe

Dato : 10-06-01 21:50

jubii jeg får 13.500 af forsikringen, for min scooter. faktisk meget pænt
eftersom jeg gav 14.000 for den, og den har kørt 5.500 km.

men jeg skal have en ny og det bliver nok også en stalker da det er det
eneste jeg har råd til. men så kommer spørgsmålet.
hvornår kan jeg sætte mit tun på igen????
Der er jo ikke noget cylinder som skal køres til, da min sport er kørt til.
skal en krumtap køres til??????
hvis ikke den skal det så ryger det på efter jeg har købt den. fra værktedet
og direkte ud i et andet for at skifte.

LaLLe
som er lidt glad igen, hvis det ikke lige var for nogle skod eksamener og en
cykel som er farlig at køre på. (nok mest bilerne skyld, hader at bliver
overhalet, om det så er på cykelstien)

Fra : Peter Risager

Dato : 11-06-01 14:35

Der er delte meninger om det her.
Det bedste ville nok være at køre en 500km så alle lejer, simmeringer, osv.
Er kørt til ved lav fart (30km/t) og så montere tunet bagefter.
Men en af mine venner havde engang en jog han havde købt fra ny og han
sætte tun på lige da den kom hjem fra cykelhandleren, 12km, og den kørte som
en drøm, men vælg det første løsning for at være på den sikre side.

Hvad var det for et forsikringsselskab, det lyder jo dejligt med så mange
penge igen!

--
mvh:
Peter

Fra : LaLLe

Dato : 11-06-01 15:15

"Peter Risager" <peterrisager@hotmail.com> wrote in message
> [...]
som
> en drøm, men vælg det første løsning for at være på den sikre side.
det regnede også med at jeg ville. ihvertfald delvist. pille skiven og
begrænsningen i indsugningen og så kører med det.
> Hvad var det for et forsikringsselskab, det lyder jo dejligt med så mange
> penge igen!
det er tryg baltica.