ClipOrganizer-fejl
Fra : Tonehovedet

Dato : 24-11-05 10:01

Hej
Uvist af hvilken grund er der opstået følgende problem:
Når jeg vil indsætte et clip fra ClipOrganizer i Publisher, Word og abdre
Office programmer, kan det ikke lade sig gøre. ClipOrganizer leder, finder
tilsyneladende relevante clips - men viser dem ikke. Istedet får jeg
fejlmeldingen:
"ClipOrganizer kan ikke udføre handlingen.
En sådan grænseflade understøttes ikke.
Fejlkode: 0x80004002"
Jeg har repareret Office, geninstalleret Office, læst hjælpefilen, kontaktet
Microsoft - altsammen uden held.
Kan DU hjælpe mig?
På forhånd tak.

Venlig hilsen
Preben Boch

Fra : Holger J. Bach

Dato : 28-11-05 20:38

Tonehovedet wrote:
> [...]
> Fejlkode: 0x80004002"
> Jeg har repareret Office, geninstalleret Office, læst hjælpefilen,
> kontaktet Microsoft - altsammen uden held.

Hej Preben.
Måske kan du finde løsningen her..
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;en-us;889885
Med venlig hilsen
Holger

Fra : Tonehovedet

Dato : 29-11-05 06:51

Hej Holger,
Tak, tak, tak - du er den nye helt i mit liv.
Det tog mig under 2 minutter at løse problemet!
Fik jeg sagt tak?
Preben