directx
Fra : squizze

Dato : 23-11-05 22:54

Hvor finder jeg instilingerne til directx på xp pro
mener at der burde være noget i kontrolpanelet
men det er der ikke. Der ligger heller ikke noget
under c:\programmer\directx el. for den sags skyld
c:\windows\directx...

mvh
Squizze

Fra : Sune Storgaard

Dato : 23-11-05 22:59

"squizze" <squizze@nomail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> men det er der ikke. Der ligger heller ikke noget
> under c:\programmer\directx el. for den sags skyld

start/kør: dxdiag er vist det eneste du kan ændre i DX direkte. Hvis der er
andet du vil ændre, skal du gøre det i det program som bruger API'et, f.eks.
din grafikkorts driver.

Fra : Lars Jørgensen

Dato : 24-11-05 07:17

squizze wrote:

> Hvor finder jeg instilingerne til directx på xp pro mener at der burde
> være noget i kontrolpanelet men det er der ikke.

Hent directx.cpl
http://downloads.guru3d.com/download.php?det=888

Smid den i \windows\system32\

Så er der adgang via kontrolpanelet.