Power Point
Fra : oto

Dato : 23-11-05 08:31

I et diasshow er rækkefølgen således:
1 (menu med link til 2, 3 4)
2a
2b
2c
3a
3b
3c
4a
4b
4c

Efter 2a kommer 2b og så 2c men herefter skal fortsættes med dias 1 (som er
en menu til at vælge 2,3,4 etc).
Man kan selvfølgelig indsætte en knap med link til1; men kan man indstille
til at alle muligheder for dias frem (klik, mellemrum, højre pil) springer
til dias 1´, og man således undgår at der fortsættes til dias 3a fra 2c.

Mvh Oto

Fra : Klaus H

Dato : 23-11-05 17:08

"oto" <oto@fjern.post4.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> til dias 1´, og man således undgår at der fortsættes til dias 3a fra 2c.

Jeg mener, at hvis du laver 2-erne og 3-erne som selvstændige præsentstioner
og linker til dem fra 1-eren, så er resultatet som du ønsker.

Klaus H

Fra : oto

Dato : 23-11-05 18:17

> Jeg mener, at hvis du laver 2-erne og 3-erne som selvstændige
> præsentstioner og linker til dem fra 1-eren, så er resultatet som du
> [...]
Det prøver jeg
MVH Oto

Fra : Lars Klintholm

Dato : 23-11-05 19:31

Den 23 nov 2005 skrev oto i dk.edb.programpakker.ms-office:

> [...]
> indstille til at alle muligheder for dias frem (klik, mellemrum,
> højre pil) springer til dias 1´, og man således undgår at der

Diasshow, Brugerdefineret diasshow, Ny
Der oprettes 3 shows:
Show2 består af dias 2a, 2b, 2c, 1
Show3 består af dias 3a, 3b, 3c, 1
Show4 består af dias 4a, 4b, 4c, 1

På dias 1 oprettes de tre hyperlinks som handlingsknapper

Knap2 kører brugerdefinerede Show2
Knap3 kører brugerdefinerede Show3
Knap4 kører brugerdefinerede Show4

Lars Klintholm