Skærme
Fijala 3554
Teil 1726
Program som tvinger skærm til "Auto-config~
Fra : Brian S Jensen

Dato : 22-11-05 18:51

Hej

Jeg har et problem med et par 19" Acer monitorer - de kører 1280x1024
og når man trykker "auto" på skærmen, så retter de flot ind (kant til kant
osv.)
men når man starter pc'en op, så ryger den ind i windows med forkert
indstilling af skærmen - dvs. billedet hænger ud "over kanten" i den ene
side - et tryk på "auto" og billedet er fint

MEN hvis nu der fandtes et program som man lige kunne fyre af i
start-gruppen som tvang skærmen til at lave en "auto-config" så
ville det jo være perfekt

- f.eks. et program som lavede et hurtigt skift fra 1024x768 > 1280x1024

Vedr. selve skærmen, så er det skærmen som laver bøvlet - jeg har haft
fingre i 3 af samme slags (Acer AL1917AS) på 3 forskellige computere
og de laver samme problem - skal ha' snakket med Acer

Men sådan et program - findes det ? (eller anden god ide)

Mvh.
Brian S Jensen