Fræk elektronik
Fra : GentleMaster

Dato : 22-11-05 17:21

Min kone og jeg har et lidt eksperimenterende sexliv, hvor der bl.a.
indgår diverse legetøj. I vores lege indgår af og til, at vi er ude
og shoppe hvor "hun" under sit tøj er iklædt et eller andet frækt.
Her er en stor favorit et par dansetrusser, men gaishakugler eller
andet legetøj bruges også

Nu har jeg længe tænkt (fantaseret) over at købe noget med indbygget
vibrator og så erstatte den traditionelle "kinesiske" kontrolæske + 1
meter ringeklokkeledning med noget mere avanceret. Jeg kunne forestille
mig at koble en lille plastikboks med plads til de 2-3 obligatoriske AA
batterier og så noget elektronik på ledningen. Boksen kunne gemmes i
trusserne og starte legetøjet med et fastsat interval på X minutter
og så lade det køre i Y minutter, før det stoppede igen. Det hele
skulle kunne varieres og så "låses", så man kunne tage med konen i
byen og så hold øje med hvornår hun blev rød i hovedet

En sådan box kunne ikke koste meget at lave (200 kroner) og den ville
være alletiders legetøj!

Mit problem er bare at jeg ikke ved en dyt om elektronik! Jeg har mange
venner der er gode til det, men min ansigtskulør ville hurtigt
afsløre sagens rette sammenhæng, hvis jeg spurgte dem!

Vi har fundet noget med fjernbetjening (f.eks.
http://www.sm-shoppen.dk/detail.asp?item=%7B3A36630D-169C-478E-8735-AFB3DE456BD2%7D),
men den kræver at jeg er i nærheden - og så er det mange penge for
så lidt!

Er der nogen her der ved hvor noget sådant kan købes - eller som er
parat til et lille joint venture?

En luksusmodel kunne måske også lave tilfældige variationer af X og
Y (så man aldrig vidste hvornår den slog til!) eller måske endda
have et GSM modul så man kunne SMS'e X og Y.

Med venlig hilsen
GentleMaster

Fra : nusle nuslesen

Dato : 22-11-05 18:18

"GentleMaster" <gentlemaster@mail.dk> skrev i en meddelelse

Hej,

> Er der nogen her der ved hvor noget sådant kan købes - eller som er
> parat til et lille joint venture?

Prøv at spørge i dk.teknik.elektronik

Måske en eller anden dér vil synes det er alletiders sjove udfordring

mange hilsner

Fra : Merete

Dato : 22-11-05 22:09

"nusle nuslesen" <nusle@invalid.com> skrev i en meddelelse

> Prøv at spørge i dk.teknik.elektronik
>
> Måske en eller anden dér vil synes det er alletiders sjove udfordring
>
> mange hilsner

Og skriv lige at hvis de kommer frem til noget genialt vil jeg også gerne ha
en !

Mvh Merete

Fra : Henning

Dato : 24-11-05 15:22

"Merete" <hardwoman18@hotmailFJERN.com> skrev i en meddelelse

> Og skriv lige at hvis de kommer frem til noget genialt vil jeg også gerne
> ha en !
>
> Mvh Merete

Søg på ordet sybian

MVH
Henning

Fra : Peter Knutsen (usene~

Dato : 23-11-05 19:55

nusle nuslesen wrote:
> Prøv at spørge i dk.teknik.elektronik
>
> Måske en eller anden dér vil synes det er alletiders sjove udfordring

Det er vigtigt at dimsen bliver lavet ordentligt, da den jo må formodes
anvendt i et fugtigt miljø.

--
Peter Knutsen
sagatafl.org

Fra : GentleMaster

Dato : 24-11-05 17:11

Henning skrev:
> Søg på ordet sybian
>
> MVH
> Henning

Den bliver nok lidt svær for konen at gå rundt med i byen i det
skjulte

- Nej det er ikke lige det vi søger! Vi (hun) prøvede faktisk en der
lignede meget i Scor Lounge, men den var ikke nogen succés - lidt for
slap og ikke power nok ifølge damen. Tror I jeg følte mig ovenpå
resten af dén dag!?

Er der virkeligt ikke én eller anden seriøs (og lettere kinky)
hobby-elektriker der vil prøve? Nu er vi 2 der gerne vil have én!

Jeg venter lige med at spørge i dk.teknik.elektronik - det er lidt
nemmere at starte i denne gruppe, hvor man kan kalde en spade for en
spade og ikke skal forklare sig

Med håbefuld hilsen
GentleMaster

Fra : hep

Dato : 24-11-05 21:29

http://www.thetoy.co.uk/

kan denne bruges ???

Fra : satlars

Dato : 06-12-05 17:57

hej GentleMaster

jeg laver til dagligt elektronik og har lavet en sådan boks til en
kammerat og hans kærste
den er lidt ander ledes med aligevel

man indtilller en on tid og antal step og en gentagels faktor

man siger måske legetøjet skal køre i 30 sekunder og der er 10 step
gentagels 2

så køre den i 30 sekunder og holder slukket i 5 minutter (30sek*10)= 5
min
bagefter gentager den det samme program igen fordi gentagels faktoren er
2

så hopper den et step vidre køre nu i 60 sekunder og holder pause i 4,5
minut
gentager det igen

og hopper så op på næste step
og sådan bliver den ved indtil at den er på konstant on hastigheden af
legetøjet indstiller man inden i % så selve afrten ænders aldrig kun
tiden det køre
og så er den lavet således at når den køre kan bruger en ikke stoppe den

min kamarat plejer at indstille den og så udstyre fruen med den og så
sende hende ned og handle i det lokale varehus

skriv hvis det har interesse for jer jeg kunne hurtigt lave en til måske
med ændringer

vh. satlars

http://www.kandu.dk/

Fra : Lars Wagner Hansen

Dato : 06-12-05 21:19

"satlars" <satlars.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
> hej GentleMaster

Hej satlars

> [...]
<Snip tekniske detaljer>
> skriv hvis det har interesse for jer jeg kunne hurtigt lave en til måske

Nu er jeg jo ikke GentleMaster, men kunne alligevel godt være interesseret.

Gider du skrive til mig på lwh at soroe dot dk, så er jeg sikker på at vi
kan finde ud af noget.

Lars

Fra : YaOOOu

Dato : 15-12-05 17:31

satlars skrev:

> [...]
> sende hende ned og handle i det lokale varehus
>
> skriv hvis det har interesse for jer jeg kunne hurtigt lave en til måske

Hej Satlars!

Det lyder da helt vildt spændende det der! Kunne jeg virkelig godt
tænke mig at overraske min kæreste med. Han ville elske at styre min
nydelse via sådan et aparat. Han arbejder selv med elektronik, men kan
dog ikke lave sådan noget.
Hvis du er interesseret i at lave en til mig evt. (mod betaling
selvfølgelig) så må du meget gerne sende mig en mail:
annageppel@hotmail.com

Mvh. Anna

Fra : GentleMaster

Dato : 15-12-05 21:38

satlars skrev:
> skriv hvis det har interesse for jer jeg kunne hurtigt lave en til måske
> med ændringer

Hej SatLars!

Tak for dit indlæg - det lyder spændende og har naturligvis vores
interesse!

Du må undskylde min sene reaktion, men jeg troede at tråden var
"gået død" og fulgte ikke med

Du må meget gerne kontakte os på gentlemaster (hos) mail (punktum)
dk, men da der tilsyneladende er mange "kunder", kan vi også
fortsætte diskusionen her i plenum

Hvad skal du have for at lave sådan en fætter? Vi vil naturligvis
gerne have én som beskrevet ovenfor, men din løsning er også en
mulighed... Den skal helst pakkes i den mindst mulige indbygningsboks,
men der skal være plads til mindst 2 AA batterier (til at drive
legetøjet). Indbygningsboksen må gerne være sort og have runde
hjørner!

Med venlig hilsen
GentleMaster