Crazywin
Fra : Towli

Dato : 21-11-05 21:45

Hej gruppe

Se lige http://crazywin.dk/gratiskampagne.asp#

Jeg har måske klikket på accepter uden at nærlæse betingelserne, hvor der
står :

-----------------------
Abonnements vilkår
Ved tilmelding til CrazyWin.dk's konkurrenceservice og dermed GRATIS
deltagelse i 60 konkurrencer over én måned hos Crazywin.dk, kan du
indenfor
14 dage frit opsige dit abonnement, uden videre binding.

Vælger du ikke at opsige dit abonnement indenfor 14 dage fra din
tilmelding
på vores hjemmeside, fortsætter dit abonnement i en periode på 6 måneder,
hvor du skal betale et månedligt abonnement på kr. 39,00 inklusiv moms.

Jeg har uforvarende meldt mig til gennem en helt anden side, glemt alt om
det, og har i dag modtaget et girkokort på 234,-
Der står på dette girkokort at mit abb. starter 18/11 og det passer
sikkert
meget godt at jeg meldte mig til på siden ca. d. 4/11 (dvs 2 uger
tidligere).

Jeg er helt vildt sur over dette bondefangeri.
Hvordan står jeg rent juridisk, hvis jeg ikke betaler girokortet?
Strengt taget kan crazywin vel ikke bevise at det er mig der har tilmeldt
mig, og er der iøvrigt ikke en stor forbrugersikkerhed ved sådan noget
net-bondefangeri?
Der står åsse i betingelserne

"Fortrydelsesret
Du har fortrydelsesret efter lov om visse forbrugeraftaler. "

Hvad betyder dette i ovenstående tilfælde ?

1000 tak for et råd.

/T

Fra : Trine

Dato : 21-11-05 22:24

Hejsa,

Jeg er selv kommet til at tilmelde mig crazywin og modtog også et girokort
og de nedenfor beskrevne betingelser. Jeg skyndte mig bare at sende en
skriftlig opsigelse, og fik kort tid efter en bekræftigelse på, at jeg havde
opsagt abonnementet. Har ikke hørt fra dem siden.

Hilsen, Trine

Fra : Rea721

Dato : 22-11-05 01:16

I news:438231ca$0$41149$14726298@news.sunsite.dk
skrev Towli følgende tekst:

> Jeg har måske klikket på accepter uden at nærlæse betingelserne, *cut*

"Måske" ??

> Jeg har uforvarende meldt mig til gennem en helt anden side, glemt
> alt om det, og har i dag modtaget et girkokort på 234,-

"Uforvarende" ?? "Glemt" ??

> Jeg er helt vildt sur over dette bondefangeri.

"Bondefangeri" ??

> sådan noget net-bondefangeri?

"net-bondefangeri" ??

Hvordan syntes du selv det går???

***Øhhh, jeg har lavet en aftale med en erhvervsdrivende, jeg har ikke
rigtig sat mig ind i aftalen og nu vil de ha betaling for deres ydelse"****

Ufatteligt at du kan få dig selv til at udstille din dumhed offentligt, og
så ovenikøbet se om du kan slippe for at betale.

--
Rea721 AKA Leon Andrea skod3[remove]@721.dk
Flyudlejning, Skoleflyvning, Taxaflyvning, Rundflyvning

Fra : Towli

Dato : 22-11-05 07:32

> [...]
og
> så ovenikøbet se om du kan slippe for at betale.

Ja, det er flot Leon, men hvordan står jeg rent juridisk - det var det der
var mit spørgsmål.

/T

Fra : Towli

Dato : 22-11-05 15:35

Nå, jeg var nok stillet ret gunstigt.
Ihvertfald er jeg frameldt efter et par mails og et par opringninger til
dem.

Kan du ikke komme mig i dit kill-filter Leon?
Så er jeg fri for dine uvenlige bemærkninger, og du er fri for at se når
jeg
udstiller min dumhed offentligt, -quid pro quo..

/T

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 22-11-05 15:34

"Rea721" <skod3[remove]@721.dk> skrev i en meddelelse

> Ufatteligt at du kan få dig selv til at udstille din dumhed offentligt, og
> så ovenikøbet se om du kan slippe for at betale.

Du mangler at henvise til en paragraf.

Det er endnu ikke lykkedes dig at gøre det i alt det skriv du har lavet her
i gruppen, så hvad med at finde et andet sted at lege?

--
Per, Esbjerg
Husk at spørge din far om du må bruge din computer.

Fra : Rea721

Dato : 22-11-05 18:38

I news:43832c28$0$47018$edfadb0f@dread15.news.tele.dk
skrev Per Henneberg Kristensen følgende tekst:

> Du mangler at henvise til en paragraf.

Hvorfor, det er da ikke ulovligt at være dum som en dør?

> Det er endnu ikke lykkedes dig at gøre det i alt det skriv du har
> lavet her i gruppen,

Nu er det ikke et krav at der er henvisning til §§, men her er et par
stykker der viser at du om ikke andet er stære blind, hvilket dog heller
ikke er ulovligt:

En hurtig søgning på Google viser 0 henvisninger til §§ fra dig....så mon
ikke blot
du skulle smutte igen:

http://groups.google.com/groups?as_q=&num=10&scoring=r&hl=da&as_epq=&as_oq=&as_eq=&as_ugroup=dk.videnskab.jura&as_usubject=&as_uauthors=phk_fjern_@esenet.dk&lr=&as_drrb=q&as_qdr=&as_mind=1&as_minm=1&as_miny=1981&as_maxd=22&as_maxm=11&as_maxy=2005

Se et par direkte links her:

> så hvad med at finde et andet sted at lege?

Så smut du bare pophans...du har nu fået dine 15 min of fame.

FUT laaangt væk
EOD

Fra : Ukendt

Dato : 26-11-05 06:21

http://www.kinagrill.dk/

Fra : Ejvind Kruse

Dato : 26-11-05 09:44

Jens wrote:

> http://www.kinagrill.dk/

Hvorfor læser du ureas indlæg ?
Hvad er den dybere mening med det ?

--
Ejvind

Fra : Ukendt

Dato : 26-11-05 10:36

Ejvind Kruse wrote:

> Hvorfor læser du ureas indlæg ?
> Hvad er den dybere mening med det ?

boing 747 ?
skulle lige op og flyve lidt ?

Fra : Ejvind Kruse

Dato : 27-11-05 09:03

Jens wrote:

> boing 747 ?
> skulle lige op og flyve lidt ?

Og så nødlandede du i køreledningen ?

--
Ejvind

Fra : Ukendt

Dato : 28-11-05 02:56

Ejvind Kruse wrote:

> Og så nødlandede du i køreledningen ?

nej nej det var thordreng, han er jo for fed til sådan en lille dims ?

Fra : Ejvind Kruse

Dato : 28-11-05 10:03

Jens wrote:

> nej nej det var thordreng, han er jo for fed til sådan en lille dims ?

Han er vel bare for doven til at styre ?

--
Ejvind

Fra : Ukendt

Dato : 28-11-05 16:16

Ejvind Kruse wrote:

> Han er vel bare for doven til at styre ?
var der ingen su i det ?

Fra : Ejvind Kruse

Dato : 28-11-05 16:22

Jens wrote:

> var der ingen su i det ?

Nogen havde vist snaket om at der var 40.000 stærke i ledningen ?

--
Ejvind

Fra : Ukendt

Dato : 29-11-05 03:33

Ejvind Kruse wrote:

> Nogen havde vist snaket om at der var 40.000 stærke i ledningen ?

HA HA HA
og så fik han dem ikke engang det fjols ?