Gulvrengøring vha damp
Fra : Marianne

Dato : 21-11-05 20:17

Hej

Jeg har i Punkt-1 set et dampapparat, som man angiveligt kan bruge til bl.a.
rengøring gulve.

Vi har ludbehandlede, afhøvlede gulve, som det er svært og besværligt at
holde rene. Er der nogen af jer, der har gode erfaringer med at bruge et
sådant dampapparat til denne type gulve?

mvh
marianne

Fra : Søren Kring

Dato : 22-11-05 03:38

> Vi har ludbehandlede, afhøvlede gulve, som det er svært og besværligt at
> holde rene. Er der nogen af jer, der har gode erfaringer med at bruge et
> sådant dampapparat til denne type gulve?

De skal da bare vaskes med brun sæbe. Er det besværligt?

/Søren

Fra : Marianne

Dato : 29-11-05 19:29

> De skal da bare vaskes med brun sæbe. Er det besværligt?

Ja, det synes jeg i allerhøjeste grad, det er. Da jeg var alene med mine
gulve, var det ikke noget problem. Men med 2 børn, hund og kat stiller sagen
sig anderledes (min mand sviner ikke).

mvh
marianne