The Movies (entourage)
Fra : Sren Kjeldsen

Dato : 21-11-05 16:21

Når en stjerne mangler entourage eller hvad det hedder, hva' betyder det så?
Har nemlig glemt min manual og kan ikke få den tilbage før om en uge.

Fra : Kenneth Skovgaard

Dato : 21-11-05 17:56

Sren Kjeldsen wrote:
> Når en stjerne mangler entourage eller hvad det hedder, hva' betyder det så?
> Har nemlig glemt min manual og kan ikke få den tilbage før om en uge.

du skal ansætte en assistent til din stjerne

Kenneth

Fra : Sren Kjeldsen

Dato : 21-11-05 18:12

> du skal ansætte en assistent til din stjerne

I hvilken bygning gør man det?

Fra : Kenneth Skovgaard

Dato : 21-11-05 18:15

Sren Kjeldsen wrote:

> I hvilken bygning gør man det?

du tager fx en ledig janitor og trækker ham hen til den stjerne der har
nykker.

Kenneth

Fra : Sren Kjeldsen

Dato : 21-11-05 18:42

> du tager fx en ledig janitor og trækker ham hen til den stjerne der har
> nykker.

Nåh på den måde... Tak skal du have.

Fra : Emil Jensen [2100]

Dato : 21-11-05 22:34

Kunne jeg få jer som har The Movie til at skrive lidt om det er et godt
eller dårligt spil, og grundene til det?

Mvh

Emil (som ikke har besluttet sig endnu for at købe The Movie)

Fra : Sren Kjeldsen

Dato : 22-11-05 19:52

> Kunne jeg få jer som har The Movie til at skrive lidt om det er et godt
> eller dårligt spil, og grundene til det?
>
> Mvh
>
> Emil (som ikke har besluttet sig endnu for at købe The Movie)

Jo... Jeg synes det er svært. Og det bliver mange film man får produceret.
Original idé, men muligvis ikke så langtidsholdbart eller spændende som man
kunne håbe.
Der er mange muligheder spillet og jeg har sikkert ikke prøvet dem alle, men
er blevet lidt træt af aldrig at vinde en pris. Mine film bliver ved med kun
at få lidt over to stjerner.

Jeg ville nok give det 6/10

Fra : PerX ...

Dato : 23-11-05 17:45

In article <aNJgf.2107$Lo.1053@news.get2net.dk>,
lordseverin@tele2adsl.dk says...

> [...]
> er blevet lidt træt af aldrig at vinde en pris. Mine film bliver ved med kun

Har du prøvet at hyre en ordentlig forfatter og at lade være med at
blande dig i optagelserne? *g*

Fra : Sren Kjeldsen

Dato : 24-11-05 15:43

> Har du prøvet at hyre en ordentlig forfatter og at lade være med at
> blande dig i optagelserne? *g*

Laver ikke selv mine egne scripts...

Fra : Emil Jensen [2100]

Dato : 25-11-05 22:19

> [...]
> Der er mange muligheder spillet og jeg har sikkert ikke prøvet dem alle,
> men er blevet lidt træt af aldrig at vinde en pris. Mine film bliver ved

Tak for anmeldelsen af spillet... Jeg venter nok til den er faldet i pris,
flop-spil falder jo hurtigt i pris.

Mvh

Emil