Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Er der drejehjul på et batterigreb (BG-
Fra : Brizz

Dato : 21-11-05 10:29

På canon 20D huset sidder der et drejehjul til justering af bla blænde
ved udløserknappen. Sidder denne også på batterigrebet?
--
Mvh Brian
--

Venimus Conglaciati Vicimus

Fra : OC

Dato : 21-11-05 15:09

"Brizz" <news@[FJERN]gronaerten[DETTE].dk> skrev i en meddelelse
> På canon 20D huset sidder der et drejehjul til justering af bla blænde ved
> udløserknappen. Sidder denne også på batterigrebet?
> [...]

Ja

Fra : Brizz

Dato : 21-11-05 16:45

OC skrev:
> "Brizz" <news@[FJERN]gronaerten[DETTE].dk> skrev i en meddelelse

> Ja

Tak
--
Mvh Brian

Fra : TAS

Dato : 21-11-05 23:50

> [...]
> På canon 20D huset sidder der et drejehjul til justering af bla blænde ved
> udløserknappen. Sidder denne også på batterigrebet?

Se her
http://www.dpreview.com/reviews/CanonEOS20D/Images/batterygrip03.jpg

mvh Thomas http://thoska.dk

Fra : Brizz

Dato : 22-11-05 16:50

TAS skrev:
> "Brizz" <news@[FJERN]gronaerten[DETTE].dk> skrev i en meddelelse

> Se her
> http://www.dpreview.com/reviews/CanonEOS20D/Images/batterygrip03.jpg

Det var lidt flere detaljer end jeg havde forestillet mig.
Har selv ledt efter et sådan billede.

--
Mvh Brian