Andet telekom.
jakjoe 1141
Benjamin... 1084
VoIP er det nyeste og bedste
Fra : Jan

Dato : 20-11-05 22:23

VoIP er det der bliver svaret på IP telefoni så istedet for at spilde
penge på IP telefoni så hop med på vognen med VoIP istedet det er
ordentlig kvallitet og du kan faktisk tjene penge på det ved at tegne
dig op på denne side og finde flere nye kunder til dette fantastiske
produkt. tjek det ud nu på http://www.igonet.net/FreePhoneWorldWide/

MVH Jan Rokkjær
nemt@webspeed.dk_nospam

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 20-11-05 23:49

Jan was thinking very hard :
> VoIP er det der bliver svaret på IP telefoni så istedet for at spilde penge
> på IP telefoni så hop med på vognen med VoIP istedet

http://www.google.com/search?client=opera&rls=en&q=define:voip

IP Telefoni er VoIP - så det er lidt vrøvl det du skriver...

Fra : Ukendt

Dato : 21-11-05 09:42

Den 20/11-2005 klokken 23:48, skrev
"Henrik Stidsen" <nntpspam@hs235.dk>
i <mn.a5947d5bb856e128.34878@news.hs235.dk>:

> Jan was thinking very hard :

> IP Telefoni er VoIP - så det er lidt vrøvl det du skriver...

Tjah, og ved første øjekast hører Jan's indlæg hjemme i
dk.teknik.telefoni.ip.
Ved andet øjekast hører det vist ikke hjemme i
nogle af disse grupper, da det tilsyneladende er ren reklame.

Med venlig hilsen,
Kjeld

Fra : Uffe S. Callesen

Dato : 21-11-05 17:17

Uden at have kigget på det så vil jeg næsten tro at reglerne for det
pyramide foretagende forbyder dig at reklamere for det på Usenet.

Og selv om de ikke gør så forbyder reglerne for denne gruppe det.

--
Mail mig på uffe <elefantnæseA> skelmose <prik> dk

Fra : Flemming Lynggaard

Dato : 22-11-05 09:52

"Jan" <nemt@webspeed.dk> wrote in message

SNIP en masse SPAM