css og javascript?
Fra : Martin Ploug

Dato : 20-11-05 21:24

Hej

Jeg overvejer at sætte onfocus="this.blur()" på nogle links
(jeg ved godt det kan være en dårlig idé)

Jeg tænker på, om der er en måde, hvorpå man kan skrive
det i sit css. Eller er man nødt til at skrive det ind alle de links
man vil have det?

På forhånd tak.

Med venlig hilsen
Martin

Fra : Martin Ploug

Dato : 20-11-05 23:06

> [...]
>
> Jeg tænker på, om der er en måde, hvorpå man kan skrive
> det i sit css. Eller er man nødt til at skrive det ind alle de links

Nå, jeg kan se, at det vist er besvaret på www.eksperten.dk

http://www.eksperten.dk/spm/378870

Hilsen Martin

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 21-11-05 00:30

Martin Ploug wrote:

> Jeg overvejer at sætte onfocus="this.blur()" på nogle links
> (jeg ved godt det kan være en dårlig idé)

Har du overvejet, at du derved fratager brugerne mulighedet for at tabbe sig
gennem dine links?

Erik Ginnerskov
http://html-faq.dk/

Fra : Martin Ploug

Dato : 21-11-05 11:50

> Har du overvejet, at du derved fratager brugerne mulighedet for at tabbe
sig
> gennem dine links?

Ja, det er derfor jeg i parantes skriver "jeg ved godt det kan være en
dårlig idé".
Men tak.

Hilsen Martin