Powerpoint 2003
Fra : Pepsimax

Dato : 20-11-05 14:19

Hej

jeg har et ord som jeg gerne vil bruge til at springe
til en anden side
jeg bruger så handlingsindstilling ....
men så kommer der en streg under som om det var
et link på internettet kan jeg fjerne denne streg

mvh

Pepsimax

Fra : Jan Kronsell

Dato : 20-11-05 17:02

"Pepsimax" <k@pepsimax.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> jeg bruger så handlingsindstilling ....
> men så kommer der en streg under som om det var
> et link på internettet kan jeg fjerne denne streg

Nej. Men her er et trick: Skriv ordet som normalt. Indsæt et rektangel over
ordet. Gør rektanglet gennemsigtigt og fjern rammen omkrig det. Knyt din
handlibngsindstilling til rektanglet i stedet for ordet. Når du vier showt
kan rektanglet ikke ses, men det virker stadig, og du skal så bare klikke på
ordet (som altså reelt ligger under det usynlige rektangel).

Jan

Fra : -=JF=- arb

Dato : 22-11-05 09:58

"Jan Kronsell" <kronsell(nomorespam)@adslhome.dk> skrev i en meddelelse

> Nej. Men her er et trick: .....

Et rigtigt godt tip som jeg straks har adopteret
Jeg var ikke så ked af understregningerne, da det er en god indikation af at
man kan klikke på ordet - Det der generede mig var at et 'brugt' link
skiftede farve. Det behøver så ikke at genere mig mere

Mvh John

Fra : Jan Kronsell

Dato : 22-11-05 21:12

"-=JF=- arb" <oplyses@ikke.invalid> skrev i en meddelelse

> [...]
> at man kan klikke på ordet - Det der generede mig var at et 'brugt' link
> skiftede farve. Det behøver så ikke at genere mig mere

Velbekomme.

Jan