R modeler/ motorrenovering?
Fra : Bo Thomsen

Dato : 10-06-01 20:40

jeg synes at der er mange der hovedrenoverer deres motor når de er nogle år
gamle ( gsx-r/ o.a. racer mod. ).
en jeg snakkede med mente at hans skulle nok renoveres ved 20 -30 k km.
er det normalt/ nødvendigt fordi at den får en masse tæsk?
og hvad koster sådan noget ca.?
--
Bo Thomsen
vfr750f-g - til salg

Fra : Armand

Dato : 10-06-01 23:45

Bo Thomsen <bbt@worldonline.dk> skrev i en
> [...]
km.
> er det normalt/ nødvendigt fordi at den får en masse tæsk?

Værtshus skrøne, med det formål at efterlade et indtryk af voltuning?
:-/

Vandkølede motorcykler kører og kører, og det gælder også de "pumpede"
sportsmodeller; men når skaden sker (her på gruppen har man set såvel
nedbrændte stempler, som "brændte" krumtaplejer!), er udgiften oftest så
høj at bedste alternativ er en brugt motor (evt. egen importeret!)!

--
Armand.

Fra : Bo Thomsen

Dato : 11-06-01 10:51

> [...]
> nedbrændte stempler, som "brændte" krumtaplejer!), er udgiften oftest så
> høj at bedste alternativ er en brugt motor (evt. egen importeret!)!

ok
Bo Thomsen
vfr750f-g - til salg
bbt@worldonline.dk