Skærme
Fijala 3554
Afmontere fod på Samsumg 710MP
Fra : Lars

Dato : 20-11-05 12:36

er der nogen der kan forklare mig hvorledes jeg gør det?? Har haft alle
skruer af (næsten da) men foden er ikke til at få af... og når den nu er
vægmonteret

På forhånd tak

/lars

Fra : Åge

Dato : 20-11-05 13:05

"Lars" <skolegade@c.dk> skrev i en meddelelse
> er der nogen der kan forklare mig hvorledes jeg gør det?? Har haft alle
> skruer af (næsten da) men foden er ikke til at få af... og når den nu er
> [...]
Lad foden sidde. Se fx side 27/28 i brugervejledningen.

Fra : Lars

Dato : 20-11-05 13:21

> Lad foden sidde. Se fx side 27/28 i brugervejledningen.

hhhmmm... jo det er jo meget godt - men når jeg nu gerne vil have foden af

/lars