Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Tegneplade
Fra : Lars Maack Nielsen

Dato : 20-11-05 12:16

Da jeg overvejer at invistere i en tegneplade til at redigerer foto med vil
jeg gerne hører om erfaring og hvilke modeler der er bedst.

Med Venlig Hilsen
Lars

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 20-11-05 13:25

In article <43805b08$0$38665$edfadb0f@dread12.news.tele.dk>, Lars Maack Nielsen wrote:
> Da jeg overvejer at invistere i en tegneplade til at redigerer foto med vil
> jeg gerne hører om erfaring og hvilke modeler der er bedst.

Wacom er kongen. Køb den ikke for stor. A5 eller A6.
En vigtig ting er trackingafstanden. Hvor langt fra pladen den kan
tracke pennen. Den er vist 2 cm i deres pro serie, 1cm i deres
mellemserie, og 0,5cm i de fleste no-name og deres consumer model.

Fra : Carsten Saugmann

Dato : 20-11-05 23:04

Kan tilslutte mig anbefalingen af Wacom.

Var så heldig at løbe ind i et tilbud i Netto for nogle måneder siden, hvor
jeg købte 2 stk. - en til svigersønnen som gør meget i 3D grafik og
tegneprogrammer, og så mig selv, primært til Photoshop. Vi er begge godt
tilfredse.

Men det tilbud er jo forlængst væk...

Mvh/Carsten-S

Fra : Jens Christensen

Dato : 21-11-05 12:52

> [...]
> hvor jeg købte 2 stk. - en til svigersønnen som gør meget i 3D grafik og
> tegneprogrammer, og så mig selv, primært til Photoshop. Vi er begge godt

Hej!

Købte selv denne tegneplade, og ja, den er fin.
Den kan fås til samme pris på nettet, så det er intet problem...se
www.edbpriser.dk under digitizer.

--
Mvh.
Jens Christensen